جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام - سرهنگ فرزاد یاسمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت:در تاریخ ۱۸ آبان‌ماه برخی طی انتشار مطلبی به نقل از سردار یاری فرمانده انتظامی استان مبنی بر کشف مزرعه کشت خشخاش و ماریجوانا اعلام کرده بودند که چنین مصاحبه‌ای در کار نبوده و خبر کذب محض است.

وی با اشاره به بند ۱۱ ماده ۶ قانون مبنی بر جرم بودن پخش، انتشار شایعات و مطالب خلاف واقع و یا تحریف مطالب دیگران افزود: اخبار منتشر شده در این رسانه‌ها  مبنی بر کشف مزرعه کشت خشخاش و ماریجوانا در استان صحت ندارد و موضوع از طریق مبادی مربوطه پیگیری خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پیگیری و برخورد با عاملان انتشار این خبر در دستور کار قرار گرفته است از هموطنان خواست: رصد و پایش اخبار استان را از طریق سایت و کانال پلیس ایلام و در پیام‌رسان سروش دنبال کنند.

گفتنی است، برخی رسانه‌ها در اقدامی غیرحرفه‌ای و غیر مسوولانه مصاحبه‌ای به نقل از فرمانده انتظامی استان ایلام مبنی بر کشف مزرعه کشت خشخاش و ماریجوانا در استان ایلام بر روی سایت خبری خود منتشر کرده بودند که با پیگیری‌های انجام گرفته مشخص شد این مصاحبه مجعول و خبر صحت ندارد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان