شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
در یادداشت قبلی "شریفی راد" را گزینه مناسب برای وفاق و توسعه ایلام در صورت احراز تصدی استانداری ایلام دانستیم و بر این باور بودیم که"شریفی راد" می تواند در میان سایر گزینه ها به اعتلا و توسعه ایلام سرعت بخشد.
برای چرایی این اعتقاد و با لحاظ کردن عقلانیت در گفته و نوشته وجه تمایز "شریفی راد" با رقبایش در شناخت استان ایلام و آگاهی وی بر داشته ها و نداشته های استان ایلام است .
"شریفی راد" این شناخت را نه در مطالعه گزارشات دیگران و یا رفرنس جراید و کتاب ها بلکه با تمام وجود لمس کرده است و در آن زیست کرده است.
اما رقبای وی برای این شناخت در خوش بینانه ترین حالت حداقل شش ماهه زمان خواهد برد تا فقط نام شهرها و روستاه ها و دهات ایلام را بتوانند درست تلفظ کنند.
حضور شریفی راد در سمت های مختلف وزارت کشور نیز می تواند از او گزینه مناسب برای استانداری ایلام بسازد چرا که شریفی راد به ساختار وزارت کشور آشنا و ساختمان استانداری ایلام از ساختار و نیروی انسانی را از بر است بر فرهنگ و آداب و رسوم استان مسلط و بزرگان و ذینفوذان استان را به اسم و رسم می شناسند در حالیکه رقبای وی برای این شناخت با مشکل مواجه و زمان و وقت استان ایلام را برای توسعه با مشکل مواجه می کنند.
"شریفی راد "را می توان بهترین گزینه برای استانداری ایلام عنوان کرد و گفت : در صورت احراز این پست می تواند ناجی ایلام از شرایط و عقب ماندگی های توسعه و رشد و اعتلای باشد.
به هرحال روز موعود برای انتخاب ایلام شمارش معکوس خود را آغاز کرده است و این شمارش معکوس نیازمند عقلانیت و خردمندی ارکان قدرت و ذینفوذان و ... است تا فرصت انتخاب استاندار ایلام از دست نداده و به دور از منافع "منافع فردی"و " گروهی " و برای توسعه و اعتلای استان ایلام از" شریفی راد" حمایت کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان