چهارشنبه، 29 فروردین 1403| 17 April 2024

آفتاب ایلام |برخی در قامت منابع"آگاه"، "مطلع" چنان از رفتن پرونده استاندار ایلام به هیئت دولت خبر دادند که گویا هر روز با " احمد وحیدی" نشست و برخاست دارند

اما آن چه امروز اتفاق افتاد آن بود که منابع"آگاه"، "مطلع" تو زرد از آب درآمدن و پرونده ای که رسانه‌ای شد. به مقصد نرسید و ماند تا در روز موعود، مطرح و انتخاب استاندار ایلام انجام شود.

نظر به این که " در سیاست هیچ چیز اتفاقی نیست" و انتخاب "زارعی کوشا" به عنوان گزینه نخست استانداری کردستان که بومی کردستان و زاده بیجار است نشان از آن دارد که رویه انتخاب استانداران باقیمانده با نگاه بومی خواهد بود.

اگر این اتفاق که برای استانداری کردستان حادث شود، می‌توان امیدوار شد که استاندار ایلام بومی است و این گزینه بومی " علی اصغر شریفی راد" خواهد بود .

این احتمال در صورتی محقق خواهد شد که، دوستان خوزی مخبر معاون اول، یاران بختیاری سید صولت مرتضوی و یار غار عباس زاده مشکینی هم که در صف استاندار شدن برای ایلام هستند، کوتاه بیآیند.

از طرفی مثلث فریبنده‌ی "قدرت-ثروت-..." که خیلی آشکار روی همه‌چیز استان ایلام سایه انداخته است و درصدد آن هستند که با انتصاب استاندار خاص و مطیع آمال و آرزوهای خودرا را برای واگذاری سهام ستادهایشان محقق کنند نیز مانع اصلی برای استاندار شدن گزینه بومی در ایلام است که امید است مثلث فریبنده‌ی "قدرت-ثروت و...-" نیز به ایده و عقیده مردم ایلام پایبند شوند و از "هوا" شدن گزینه بومی که در صدر نام‌های مطرح قرار دارد پرهیز کنند.

توصیه آن است؛گزینه یا گزینه‌های بومی برای استانداری ایلام سرمایه اجتماعی ایلام هستند که ده‌ها سال زمان برده تا به‌نامی مطرح تبدیل شود و شوند حفط و تقویت این نامه‌ها خواسته مردم ایلام است.

پس و برخی از چهره‌های سیاسی و ... استان ایلام که حاضرند، گرسنه بمانند و سال‌ها هیچ پست و مقامی که قدرت، ثروت و منزلت می‌آورد را نداشته باشند اما برای استانداری ایلام گزینه بومی انتخاب نشود آب در هاون می‌کوبند و به آنان یادآوری لازم است که "آسیب به نوبت ...

پس برادر کُشی نکنید چرا که شاید پست استانداری ایلام در دولت سیزدهم به دوستی به جا مانده از اعضای کابینه سیزدهم سپرده شود، دوستی که گزینه‌ی هیچ‌کس به‌جز قدرتمندان کابینه نباشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان