شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024

یکشنبه امید برای مردم ایلام

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ۱۹:۲۶ چاپ کدخبر: 16364

آفتاب ایلام |حضو‌ر‌"‌یوسف نوری" در یکشنبه آینده 7 آذرماه در مجلس شورای اسلامی‌ از آن جهت برای مردم ایلام "یکشنبه امید" است که به حول قوه الهی و عزم و اراده نمایندگان مردم پیش بینی می‌شود وی سکاندار بزرگترین وزارتخانه کشور شود

وزارتخانه‌ای که گستردگی و گوناگونی وسیع مدیریت‌های آن از این وزارتخانه وزارتی به وسعت ایران ساخته است.

آموزش و پرورش به مانند رودی بزرگ که چشمه‌های متعدد دانش و تجربه مدیریتی از آن جاری است نیازمند سرچشمه‌ای است که بتواند برای این رود سرمنشاء و اجازه ندهد رود خروشان فرهنگ و دانش و تعلیم و تربیت در آن خشک شود و الحق وا‌لا نصاف " یوسف نوری" می‌تواند سرچشمه باشد.

انتخاب آیت الله رئیسی برای سرمنشاء رود ساری و جاری وزارت آموزش و پرورش که چشمه‌های متعدد مدیریتی دارا است، انتخابی زیبنده برای این وزارتخانه بوده است.
"‌یوسف نوری" انتخابی است که در تحلیل محتوی رسانه‌های کشور نیز مورد وئوق است و نکته سنجان نیز در روزمه او نتوانسته‌اند نکته منفی بیآبند و این حُسن دیگر انتخاب آیت الله رئیسی است.

" یوسف نوری" با مهارت و تجربه مدیریتی، تدریس در مدارس و کسب تجربه در مدیریت‌های نظام تعلیم و تربیت و کار در سطوح عالی مدیریت کارنامه‌ای قابل قبولی دارد که هر منتقد منصفی را نیز قاتع بر آن می‌کند که به انتخاب " یوسف نوری" برای وزارت آموزش و پرورش اُحسن بگوید.

با این اوصاف نویسنده این یاداشت بر این باور است که "یکشنبه امید برای مردم ایلام" به "یکشنبه عزت"، "نیکنامی" و" "اعتبار" در 7 آذرماه تاریخ ایران برای آیندگان ثبت خواهد شد و پاراگرافی از اوراق کتاب‌های تاریخ با این مضمون به نگارش در خواهند آمد که یوسف نوری نخستین ایلامی است که به منصب وزارت رسید. و این برای هر ایلامی باغث افتخار خواهد بود ولو این که تا کنون "‌یوسف نوری" را ندیده باشد و در زمان صدارتش بر وزارتخانه آموزش و پرورش راهش نیز به دفتر وی نیفتد و یا نخواهد افتاد.

پیام دوم "وزارت یوسف نوری" برای آنان که دولت آیت الله رئیسی را به حذف نیروهای ایلام از گردونه مدیریتی کشور متهم و بر آن نقد می‌نوشتند و فریاد وامصیبتا می دادند آن است که دولت سیزدهم به ایلامی‌ها دل بسته است و به آنان امید بسته است و واگذاری بزرگترین وزارتخانه کشور به ایلامی‌ها گواهی مستند بر این واقعیت است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان