شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
معاون آموزش و پرورش ایلام:

 حداکثر زمان کلاس های درس ۴۵ دقیقه است

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ۱۳:۵۲ چاپ کدخبر: 16375

آفتاب ایلام |

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه آموزش تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول از فردا اول آذرماه حضوری است، گفت: حداکثر زمان کلاس های درس ۴۵ دقیقه تعیین شده است

به گزارش آفتاب ایلام،حشمت اله وردی روز یکشنبه اظهار داشت: بر اساس بخشنامه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش آموزش دانش آموزان تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول بدون محدودیت جمعیت حضوری است.

وی مدت زمان کلاس های درس را تا سقف ۴۵ دقیقه اعلام کرد و افزود: دانش آموزان بر اساس جمعیت هر کلاس به گروه های مختلف تشکیل و بصورت گروه بندی در مدارس حضور خواهند یافت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام با ذکر اینکه آموزش حضوری مدارس تابع رنگ بندی های کرونایی نیست، یادآور شد: با توجه به درصد بالای واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی، کلاس های مدارس در تمامی شهرها با هر رنگ بندی به صورت حضوری ارایه می شود.

اله وردی با اشاره به اینکه  پوشش واکسیناسیون دانش آموزان این استان به ۷۶ درصد افزایش یافته است، ادامه داد: آموزش در این مدارس همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضد عفونی و ماسک زدن است.

وی اضافه کرد: در مدارس، کلاس های بالای ۱۵ نفر جمعیت دانش آموزی به ۲ گروه تقسیم و بر اساس برنامه هفتگی آموزش های لازم را می بینند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش ایلام تاکید کرد: دانش آموزان در قالب گروه های زوج و فرد در مدرسه حضور یافته و آموزش در بستر شاد به عنوان مکمل همچنان ادامه خواهد داشت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان