پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
سردارقدرت الله کریمیان

رسیدن به قله های رفیع علم و دانش نیازمند تفکر بسیجی است

۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۴:۱۹ چاپ کدخبر: 16671

آفتاب ایلام |جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اقدام جهادی در کسب علم و دانش و رسیدن به قله‌های پیشرفت کشور یک ضرورت و نیازمند تفکر بسیجی است. 

آفتاب ایلام، آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره جهادگران علم و فناوری  پیش از ظهر امروز در ایلام برگزار شد. در این آئین سردار قدرت الله کریمیان هدف برگزاری این جشنواره علمی را تقدیر از مخترعین، پیشتازان و علاقه‌مندان به علم و فناوری عنوان و اظهار داشت: رسیدن به قله‌های رفیع علم و دانش نیازمند تفکر بسیجی و اقدام جهادی است.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تفکر بسیجی و اقدام جهادی در کسب علم و دانش و رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی نیازمند آن است که بسیجی وار در این وادی بکوشیم تا تحقق بخش ایده "ما می‌توانیم" باشیم.

کریمیان در ادامه خود باوری، تلفیق علم و عمل و ایمان که همانا تزکیه و تعلیم و تخصص و تعهد است  را راهکار موفقیت و توسعه کشور عنوان و خاطرنشان کرد: فائق آمدن به مشکلات با تدوین برنامه‌های مستند به مبانی علمی تحقق پذیراست و در این راستا وجود جهادگران علم و فناوری در این عرصه به مانند حضور رزمندگان در میدان جنگ عملی است.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به رقابت جهادگران علم و فن آوری در شرایط فعلی با دنیای استکبار و انحصار پرداخت و گفت: امروز جهادگران عرصه علم و فن آوری، پنچه در پنجه استکبار و انحصار دول اروپایی و آمریکا و...در حال نبردند.

وی نتیجه این نبرد را در داخل نیز عیان عنوان کرد و گفت: هرجا حضور جهادگران علم و فن‌آوری بوده است موفقیت و پیروزی و غلیه بر "نمی‌ توانیم" بوده است و آنجا که این تفکر حاکم نبوده است"ما می‌توانیم" مخدوش شده است.

سردار کریمیان نمونه موفق حضور جهادگران بسیجی را در صنایع نظامی بعنوان نمونه موفق و نمونه عدم حضور صنایع خودرویی و اقتصاد فشل کشور عنوان کرد و گفت:   برای غلبه به ناکامی‌های صنایع خودروی و اقتصاد کشور نیز باید مدیریت جهادی، انقلابی، بسیجی مبتنی بر علم و دانش حاکم شود تا در این بُعد نیز به نتیجه مورد دلخواه نیز برسیم.

درپایان از برگزیدگان  جشنواره جهادگران علم و فناوری ایلام تقدیر شد.

انتهای پیام/



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان