پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
اخبار ایلام

تلاش راهداران در تمام فصول ستودنی است

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۵:۵۱ چاپ کدخبر: 17012

آفتاب ایلام |
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت:راهداری در تمام فصول در خدمت مردم است و تلاش راهداران در تمام زمینه ها ی راهداری ستودنی است

به گزارش آفتاب ایلام؛نوراله دلخواه صبح امروز سه شنبه در همایش تجلیل از راهداران ایلام که در سالن اجتماعات الغدیر  نیروی انتظامی برگزار شد با بیان این که کار راهداری تعطیلی ندارد اظهار داشت: راهداری در تمام فصول در خدمت مردم است و تلاش راهداران در تمام زمینه ها ی راهداری ستودنی است.

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیار اثرگذار راهداران و رانندگان  ناوگان حمل و نقل عمومی در دوران دفاع مقدس و نام گذاری ۲۶ آذر تا اول دی ماه به عنوان هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، خاطر نشان کرد: این نامگذاری در فرهنگ عمومی کشور، فرصت مغتنمی است تا از راهدارانی که تلاشگرانه و جهادگونه در گرمای تابستان و سرمای زمستان نسبت به خدمات رسانی به مردم عزیزمان، اقدام می کنند، تجلیل نماییم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام یادآور شد: در دوران دفاع مقدس  رانندگان حمل و نقل و راهداری، تلاش گسترده ای در راستای پشتیبانی از جبهه های حق علیه باطل و خدمت رسانی به رزمندگان اسلام در رساندن امکانات و تجهیزات ایفا کردند و در ایام اربعین حسینی، رانندگان با تمام وجود  در راستای حمل و نقل زوار پای کار بودند.

دلخواه یادآور شد: در سال ۹۸ که  مراسم اربعینی حسینی برگزار شد  حدود ۶۷۰۰ اتوبوس در مرز مهران تردد داشتند که حماسه ای دیگر را در راستای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی خلق کردند، هم اکنون نیز طرح زمستانی راهداری با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در سطح جاده های مواصلاتی استان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین زحمت متوجه خانواده‌های این تلاشگران و ایثارگران است که با تحمل همه مصایب سعی می‌کنند فضای کار جهادگونه را برای راهداران و رانندگان فراهم کنند.

درپایان این مراسم از تعدادی از رانندگان حمل و نقل جاده ای  و راهداری  استان ایلام با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان