جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

حماسه ۹ دی نشان از بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل فتنه گران است

۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ۱۵:۴۱ چاپ کدخبر: 17069

آفتاب ایلام |نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: حماسه ۹ دی نشان از بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل فتنه‌گران است.


آفتاب ایلام ، حجت‌الاسلام‌ الله‌نور‌ کریمی‌تبار پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی در جمع مردم دهلران اظهار داشت: حماسه 9 دی  نشان از بصیرت و ولایت‌مداری مردم در مقابل فتنه‌گران است.

امام جمعه ایلام بصیرت و ولایت‌مداری را در تشخیص درست دانست و گفت: آنگاه که مردم به قدرت تشخیص سره از ناسره برسند، در تحقق باورهای خود از جان مایه می‌گذارند و بدین گونه بود در 9 دی‌ماه مردم ولایی ایران با تشخیص سره از ناسره توانستند دشمنان انقلاب و اسلام را با شکست روبه‌رو کنند.

وی با بیان این که دشمن در 9 دی درصدد آن بود تا تشخیص مردم را با مشکل مواجه کند و در باورهای آنان شبهه افکنی کند گفت: مردم در 9 دی نه تنها باورهایشان خدشه دار نشد بلکه با اعتقاد بیشتر به باورهای خود در دفاع از حریم امن ولایت کوشیدند و حماسه بزرگ 9 دی نمونه آشکار و عیان این باورها است.

سخنران مراسم 9 دی شهرستان دهلران در ادامه یادآور شد: دشمن انتخابات و نتایج آن را برای آتش‌افروزی خود انتخاب کرد و این بهانه را برای فتنه انگیزی برگزید اما  حربه او با حضور ملت بصیر ایران با شکست مواجه شد.

وی افزود: آتش‌ افروزان وقتی دیدند اگر مسیر قانونی بروند و شمارش آرا صورت گیرد، محکوم هستند لذا از احساسات مردم سوءاستفاده و دشمن با فریب چهره‌هایی که خود را باخته و به دلیل دنیاطلبی در مقابل نظام ایستادند استفاده کرد و فتنه 88 رقم خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: اما با درایت رهبری و آگاهی و بصیرت ملت 9 دی شکل گرفت و آتش فتنه خاموش شد و امروز ما حماسه 9 دی که نشان بصیرت و ولایت‌مداری مردم در مقابل فتنه گران است را گرامی می‌داریم تا دشمن آن واقعیت تاریخی و روزهای تلخ حضور منافقین در خیابان‌ها را دگرگون ننویسد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه  اگر کسی از یاری رهبرش کوتاه بیاید و بخوابد این را بداند که با لگد دشمن بیدار خواهد شد گفت: بصیرت چراغ راه است و باید در همه حال نگاه ما به ولایت باشد تا فتنه‌گران نتوانند با مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده مسیر ما را از ولایت جدا کنند.

کریمی‌تبار با تقدیر از حضور مردم دهلران در گرامیداشت مراسم 9 دی خاطرنشان کرد: انتصاب فرماندار ویژه دهلران که فردی ولایی و انقلابی است را به مردم شهرستان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/ سرویس سیاسی

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان