سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024

آفتاب ایلام |لطیف صادقی در بازدید از پروژه های منابع طبیعی شهرستان دهلران، گفت: خوشبختانه اقدامات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران در حوزه های مختلف قابل توجه و تقدیر است.

به گزارش آفتاب ایلام،  معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران در جریان این بازدید، اظهار کرد: باتوجه به نبود فضای سبز و تفرجگاه‌ها برای اوقات فراغت خانواده ها در  در شهرستان دهلران پارک جنگلی آبگرم ظرفیت بسیار خوبی است برای ایجاد مجموعه تفریحی و رفاهی که در این راستا باید برنامه ریزی شود.

 « لطیف صادقی» افزود: ایجاد جاده سلامت،  ایجاد سکو و فضا سازی در این منطقه با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت بلند در دستور کار قرار بگیرد.

وی  به پروژه های در دست اجرا منابع طبیعی در حوزه آبخیزداری اشاره کرد و گفت: اجرای سازه های آبخیزداری در تنگ تاپو و  لایه روبی بند سنگی ملاتی از جمله برنامه های است که باید در منطقه آبگرم دهلران اجرا شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران تصریح کرد: جنگل کاری های انجام شده  در بالا دست شهر دهلران  و منطقه آبگرم چشم انداز بسیار خوبی ایجاد خواهد کرد وباید جنگل کاری در این منطقه تداوم‌ داشته باشد.

انتهای پیام/وجیهه فتاحی



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان