جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
معاون سیاسی استانداری عنوان کرد:

لزوم استمرار اجرای طرح شهید سلیمانی در استان

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۷:۱۵ چاپ کدخبر: 17082

آفتاب ایلام |معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: اقدامات مثبتی چون اجرای طرح قاسم سلیمانی که برای مهار بیماری کرونا انجام گرفت استمرار خواهد داشت.

محمد سبحان حسنی در نشست استانی ستاد کرونا با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در استان، تصریح کرد: در بحث واکسن در دُزهای اول و دوم به طور میانگین تاکنون حدود ۷۶ درصد تزریق صورت گرفته که برای تزریق دُز سوم نیازمند استقبال عمومی و تسریع در تزریق واکسن هستیم تا سلامت پایدار در جامعه برقرار شود.

وی با تاکید بر واکسیناسیون دانش آموزان از آموزش و پرورش خواست با همکاری علوم پزشکی بهداشت مدارس را به دقت مورد بررسی قرار داده و مدارسی که امتیاز پایینی دارند را بهبود بخشند.

معاون استاندار ایلام افزود: طرح شهید سلیمانی یکی‌از اقدامات بسیار خوبی بود که از زمان شیوع کرونا در کشور صورت گرفت و با توجه به اثربخشی اجرای این طرح در کاهش روند مبتلایان و مرگ بر اثر بیماری، استمرار و ادامه آن مورد تأکید است.

وی شرایط کنونی در استان را پایدار اعلام کرد و گفت:با وجود شرایط مطلوب و با توجه به گزارش ورود سویه جدید اُمیکرون به کشور، در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی ،امکان تغییر این وضعیت وجود خواهد داشت.

حسنی عنوان کرد: جهت مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع موج جدید بسیار مهم است نکاتی ازقبیل استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تجمعات همچون گذشته مورد توجه مردم قرار بگیرد.

وی خواستار نظارت کامل به وروداتباع عراقی داشت و گفت: متاسفانه در مرز مهران افرادی با تست تقلبی وارد کشور می شوند، که باید شناسایی و تحت کنترل قرار گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تقدیر از نقش موثر رسانه ها در فرهنگ سازی رعایت پروتکل ها، تولید محتوا و انجام واکسیناسیون، بر تقویت آموزش‌ها و اطلاع رسانی اقدامات موثر در ادامه تاکید کرد.

انتهای پیام/ وجیهه فتاحی



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان