پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
گزارش اختصاصی آفتاب ایلام

بوسه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بر پای مادر شهید

۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۲:۲۱ چاپ کدخبر: 17110

آفتاب ایلام | فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در استقبال از خانواده شهید ولدی، با بوسه بر بر پای مادر آن شهید، قدومش بر خاک ایلام را گرامی داشت.


آفتاب ایلام، سردار جمال شاکرمی در استقبال از خانواده "شهیدقاسم ولدی"، با بوسه بر بر پای مادر آن شهید، قدومش بر خاک ایلام را گرامی داشت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این استقبال با مادر "شهیدقاسم ولدی" به گفت و گو نشست و به بیان استقبال مردم از مزار "شهیدقاسم ولدی" پرداخت و گفت: در این ایام که مزار"شهیدقاسم ولدی" بعنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد ایلام بوده است، زنان ایلامی با حضور در مزار این شهید بر پیکر پاکش اشک ریخته و مزار او را هر پنجشنبه زیارت کرده‌اند.

سردر شاکرمی به مادر "شهیدقاسم ولدی" اطمینان داد که پیکر شهیدی که مدت‌ها گمنام میهمان ایلامی‌ها بوده است بیشتر و بهتر از پیکر شهدای این استان مورد استقبال و زیارت بوده است و هم اکنون که شناسایی و هویت آن احراز گردیده است، میهمانی عزیز و گرامی برای مردم ایلام است و مزارش زیارتگاه احاد مردم ایلام بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد و گفت: مادران ایلامی خود را مادر این شهید میهمان در استان ایلام می دانند و او را تنها نخواهند گذاشت.

در این گفت و گو مادر "شهیدقاسم ولدی" نیز با تشکر از مردم ایلام گفت: "شهیدقاسم ولدی"  میهمان مردم ایلام است و مردم ایلام میهمانداران خوب و شایسته برای فرزند شهیدم هستند.

پایان بخش این گفت وگو، بوسه سردار بی ادعا "جمال شاکرمی" بر پای مادر شهید قاسم شاه ولدی بود که این اقدام ارزنده فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام را با هم ببینیم.

" شهیدقاسم شاه ولدی"  به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد ایلام آرمیده بود و به تازگی شناسایی شده است برگزار شد.  اهل شهرستان شازند استان مرکزی و عضو لشکر 21 حمزه سید الشهدا که در عملیات والفجر هشت سال 64 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در سال 98 به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به خاک سپرده شد.



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان