پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام |معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در مراسم گرامی داشت فتح میمک اجتماع با شکوه مردم را در مراسم فتح میمک نشان از شکست دشمن در جنگ نرم دانست. 

آفتاب ایلام، محمد سبحان حسنی ظهر امروز  در  مراسم  گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین "ذالفقار" که  با حضور امام جمعه ی ایلام ، امیر آراسته مشاور نظامی رهبر معظم انقلاب  ، فرمانده سپاه استان ، فرماندار ایلام و جمعی از مردم و عشایر استان در منطقه ی مرزی میمک  برگزار شد اظهار داشت:: شهدای عزیز ما  در مقابل متجاوزان بعثی ایستادگی کردند و ثمره ی آن فتح و پیروزی در این منطقه بود و این مراسم با شکوه به منظور پاسداشت رشادت ها و دلاورمردی های مردانی است که در آن روزهای سخت در مقابل ارتش تا دندان مصلح رژیم بعث ایستادگی کردند.

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: پیام این اجتماع این است که بعد از 41 سال که از عملیات میمک می گذرد، همچنان فاتحان میمک و نسل جوان ما در ادامه مسیر ایستادگی می کند.

وی افزود: امروز دشمن در جنگ سخت و نبرد نظامی زمین گیر شده است در جبهه  نرم با تمام توان در عرصه ی رسانه فعال است و اگر جبهه ای از کشورهای مختلف تشکیل شده بود و صدام جنایتکار را حمایت می‌کردند برای متوقف کردن نظام اسلامی و شعار تسخیر سرزمین جمهوری اسلامی را می‌دادند.

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: امروز در جبهه ی نرم ، باورها، ارزش ها و اعتقادات ما را هدف قرار دادند و امروز جبهه  مشترک دیگری تشکیل داده اند و در اتاق فکر به دنبال جدا کردن ما از اعتقادات و ارزش ها هستند اما نمی دانند همین اجتماع با شکوه امروز پیامی است به دشمن که در این عرصه هم شما شکست خورده اید زیرا رویش های جدید که نمونه  آن را امروز در پشت این تریبون دیدیم که دختر نوجوان ما چگونه از آرمان های پدری خود دفاع می کند که با صدای رسای خود می گوید که ما مسیر شهدا را ادامه می دهیم.

حسنی حضور با شکوه مردم در این مراسم را  پیامی قدرتمند به اتاق فکر دشمنان  دانست و گفت:  امروز دشمن از اتحاد ، همبستگی و در کنار هم بودن ما می ترسد و این انسجام و حضور پیام روشنی به دشمنان انقلاب اسلامی است و  از حضور همه  عزیزان تشکر دارم .

انتهای پیام/وجیهه فتاحی



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : فتح میمک

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان