شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024
معاون امور اجتماعی خبر داد:

برقراری مستمری ماهیانه برای خانواده های چند قلو توسط بهزیستی

۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۹:۳۲ چاپ کدخبر: 17122

آفتاب ایلام |

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام از برقراری مستمری ماهیانه برای خانواده های چند قلو توسط بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش آفتاب ایلام؛ عبدالصباح کاربرانی اظهار داشت:مستمری ماهیانه برای خانواده های دارای فرزند دو قلو به بالا که شرایط لازم داشته اند توسط این اداره کل برقرار شده است.

کارزانی گفت: این اداره کل با توجه به هزینه بالای فرزندان دو قلو و چند قلو از طریق برقراری مستمری از خانواده های این کودکان حمایت می کند.

وی بیان کرد: هم اینک از مجموع ۸۵۰ خانوار دارای فرزند دوقلو و پس از آزمون وسع، برای سه دهک اول به تعداد ۲۰۷خانوار، از مجموع ۲۹خانوار دارای فرزند سه قلو ۲۵خانوار و همچنین یک خانواده چهار قلو مستمری برقرار شده است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام اظهار کرد: علاوه بر این در طول سال نیز کمکهای موردی به این خانواده ها متناسب با اعتبارهای ابلاغی پرداخت می شود

حمایت بهزیستی ایلام از ۶۹کودک بی سرپرست و بدسرپرست

عبدالصباح کارزانی اظهار داشت: این کودکان در طرحی با عنوان تحت مراقبت در خانواده نزد اعضا خانواده های درجه یک و یا بستگان نگهداری می شوند و از حمایتهای بهزیستی برخوردارند.

وی افزود: پرداخت امداد ماهیانه، خدمات مددکاری، مشاوره ای، کمک هزینه تحصیلی و درمان از جمله حمایتهای این اداره کل از این کودکان است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: علاوه بر این هم اینک ۹ نوزاد، کودک و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست در مرکز شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان این اداره کل نگهداری می شوند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان