شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
اخبار ایلام

یکی از جلوه های خدمت در میان مردم بودن است

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۲۱:۲۹ چاپ کدخبر: 17168

آفتاب ایلام |معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، درمیان مردم بودن و حرف زدن با مردم و مشکلات را ا با مردم در میان گذاشتن ، از جلوه‌های خدمت دانست و گفت: یکی از جلوه‌های خدمت در میان مردم بودن است.


به گزارش Htjhf hdghl، محمدسبحان حسنی عصر امروز در نشست ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به جلوه‌های خدمت در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: یکی از جلوه‌های خدمت در میان مردم بودن است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: اتکای چهل و سه ساله انقلاب اسلامی به مردم و حمایت تمام قد مردم از انقلاب اسلامی نشان از آن دارد که این انقلاب شکست ناپذیر و موفق و سربلند در جهان است.

وی تبیین دستآوردهای انقلاب اسلامی در تمامی سطوح را در این ایام پربرکت ضروری دانست و بیان داشت: در این فرصت گرانبها تلاش کنیم تا بتوانیم دستآوردهای انقلاب اسلامی را با تعیین شاخص‌های مقام معطم رهبری در مولفه‌های گام دوم انقلاب را تشریح و تبیین  و نسل کنونی و آینده را به دستآوردها آشنا سازیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام به برنامه‌های تدوینی و ابلاغی برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر و بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: تمام برنامه‌ها و کمیته‌های برگزاری مراسم مردم محور و با اتکا به حضور و توان مردم انجام شود.

حسنی در ادامه خلاقیت و ابتکار در برنامه‌ها و پرهیز از انجام برنامه‌های تکراری و کم محتوی  را متذکر گفت: محور برنامه‌ها مردمی و غنای برنامه نیز برخوردار از تولید محتوی فاخر، اثر گذار و جذاب باشد.

وی، تحقق  مولفه‌های گام دوم انقلاب  را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: همه ما برای تحقق مولفه‌های گام دوم انقلاب که تکلیف بر آن داریم را در صدر برنامه‌های خود قرار دهیم و تلاش بر آن داشته باشیم که خلاقیت ها و نوآوری در به ثمر رساندن آن نقش آفرینی کنیم.

نکته پایانی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام آن بود که گفت: افتخار داریم در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در دولتی که دولت کرامت و کار و تلاش برای ایران قوی است خدمت می‌کنیم و این دولت مردمی بودن، در کنار مردم بودن و برای مردم بودن را شعار خود دارد و ما نیز با حضور در تمام صحنه‌ها در کنار مردم باشیم و در تحقق گام دوم انقلاب بکوشیم چرا که  یکی از جلوه‌های خدمت در میان مردم بودن است و از این جهت تمام برنامه‌های دهه مبارک فجر نیز رویکرد مردمی داشته باشند.

انتهای پیام/ رضا میرزاد



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان