شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام |فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، با حضور میدانی در مناطق سیل زده مور موری از ارائه خدمات رایگان درمانی به سیل زدگان این بخش خبرداد.


سردار جمال شاکرمی در گفت وگو با خبرنگار آفتاب ایلام ، اظهار داشت: حضور میدانی در مناطق سیل زده بخش مور موری از آغازین لحظات وقوع سیل در بخش امداد رسانی انجام و اکیپ‌های سپاه و بسیج در این منطقه مستقر و به مردم سیل زده امداد رسانی کرده‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: علاوه بر امداد رسانی در زمان وقوع سیل، اقدامات حین و بعد از وقوع سیل به جهت ارائه خدمت به سیل زدگان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: سپاه تا تثبت کامل شرایط در کنار مردم خواهد ماند و اقدامات درمانی، معیشتی را به سیل زدگان ارائه خواهد داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  بیان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جد در دستور کار سپاه بوده و اکیپ‌های درمانی شامل پزشکان متخصص داخلی، اطفال، زنان و عمومی با تجهیزات درمانی و دارویی در مناطق سیل زده مستقر و خدمات رایگان خود را به سیل زدگان ارائه می‌دهند.

این فرمانده ارشد نظامی استان ایلام، تامین جهیزیه دو نو عروس که تمام جهیزیه آنان در اثرسیل خراب شده بودند را مورد حمایت قرار داد و گفت: جهیزیه این دو نو عروس توسط سپاه تأمین و به آنان تحویل خواهد شد.


تامین نیازهای معیشتی سیل زدگان، حضور در بازسازی و نوسازی زیرساخت‌ها، کمک بلاعوض و ... مواردی بود که سردار شاکرمی در بازدید میدانی خود به سیل زدگان وعده و بیان داشت: سپاه بعنوان فرزند این ملت خود را موظف بر آن می داند تا در غم و شادی مردم همواره خدمتگزار بی منت باشد و معتقد بر آن هستیم تا در کنار مردم و برای مردم خدمتگزار باشیم.

انتهای پیام/رضا میرزاد



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان