چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
مدیرعامل هلال احمر استان خبر داد:

امدادرسانی به 76خودروی گرفتار در برف

۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۱۳:۰۱ چاپ کدخبر: 17180

آفتاب ایلام |

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از امدادرسانی به ۷۶ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک در محورهای استان خبر داد.

علی اصغر علی اکبری در گفت و گو با آفتاب ایلام، با اشاره به شروع برف از شب گذشته(26 دی) در اکثر محورهای استان، اظهار کرد: امدادرسانی به ۷۶ خودرو گرفتار شده در محورهای برفگیر استان توسط تیم های عملیاتی این جمعیت تاکنون انجام شده است.

وی گفت:در پی بارش برف شب گذشته ۱۰ تیم امدادی هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و تا پاسی از شب مشغول انجام فعالیت های امدادی و پوشش حوادث احتمالی متاثر از بارش برف هستند.

وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به مناطق برفگیر به این تعداد خودرو گرفتار شده در جاده ها و بیش از ۳۰۰ مسافر حادثه دیده امدادرسانی کردند.

مدیرعامل هلال احمر ایلام تاکید کرد: ۳۶ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۱۰ تیم در محورهای برف گیر استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی کرده اند.

علی اکبری ضمن تقدیر از همکاری دستگاه های امدادی و خدمات رسان بیان کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر همراه سایر دستگاه های امدادی و خدمات همچنان در محورهای مواصلاتی مستقر و در حال انجام وظیفه هستند.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی بوده و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان