جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |

رییس پلیس راه ایلام گفت: گردنه کبیره در محور آبدانان - دره شهر این استان به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: هم اکنون با حضور همکاران پلیس راه و راهداری در گردنه کبیرکوه اقدامات لازم برای رفع انسداد این مسیر در حال انجام است.

وی افزود: با توجه با بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان طی امروز و چند روز گذشته با تلاش شبانه روزی عوامل پلیس راه و همکاران راهداری تمامی محورهای اصلی بازگشایی شده است.

سرهنگ کهزادی ادامه داد: هم اکنون تردد در محور ایلام به سرابله و بلعکس،  ایلام- ایوان و ایوان به اسلام آباد عادی و روان است.

رییس پلیس راه ایلام ادامه داد: رانندگان با توجه به لغزنده بودن جاده های استان از تردد غیر ضروری خودداری کنند و در صورت تردد از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند و همچنین زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: همه رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان