پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: به‌رغم بارش برف، جاده های استان هم اکنون تمامی راه‌های مواصلاتی استان باز است.

نورالله دلخواه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام در خصوص آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان ایلام بیان کرد: راهدارن از اوایل امروز در سطح جاده های استان مشغول برف روبی، نمک پاشی و ارائه خدمات به کاربران جاده ای و مسافران هستند.

وی بر ضرورت همراه داشتن تجهیزات سفرهای زمستانی از جمله زنجیر چرخ برای عبور از محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد و افزود: به دنبال بارش برف در استان راه تمامی روستاها بازگشایی شد و هیچ راه روستایی مسدودی وجود ندارد.

وی افزود: جاده های ایلام - ایوان و ایلام - سرابله و برخی دیگر از محورهای ارتباطی میزان بارش زیاد بوده که می طلبد رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

محورهای کوهستانی چون قلاجه و تونل آزادی  و محور ایلام_ دره شهر نیز پاکسازی مسیر انجام شده و با توجه به لغزندگی جاده تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از فعالیت ۳۴اکیپ راهداری با ۲۲۸ نفر نیروی انسانی در قالب طرح زمستانی راهداری استان خبر داد و گفت: دستگاه های ماشین آلات راهداری در حال خدمت‌رسانی به مردم می باشند.

دلخواه تصریح کرد: هم استانی ها می توانند قبل از اقدام به سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه 141 تماس بگیرند؛ البته توصیه می شود به دلیل بارش سنگین برف از سفرهای غیرضروری اجتناب شود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان