جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |مدیر فرودگاه شهدای ایلام از افتتاح پروژه های در دست اجرای فرودگاه ایلام در نیمه اول سال آینده خبر داد.

  

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام؛ محمد جواد یگانه روز چهارشنبه در جریان بازدید استاندار ایلام از پروژه های در دست اجرای فرودگاه استان، اظهار داشت: با توجه به قول مساعدت پیمانکاران این پروژه ها، پیش بینی می شود سه پروژه ترمینال جدید، محوطه سازی و تجهیز موتور خانه مرکزی نیمه اول سال ۱۴۰۱ افتتاح شوند.

وی افزود: ترمینال جدید در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با اعتبار ۲۹٠ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی بالای ۹٠ درصد در حال احداث است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام عنوان کرد: تجهیزات داخلی ترمینال به مبلغ ۷٠ میلیارد ریال خریداری و شامل، نوار نقاله های پالتی، کانترهای پرواز، باسکول توزین بار، سیستم های بازرسی ایکس ری و گیت وی و صندلی ترمینال است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نازک کاری داخلی، رنگ آمیزی سقف، سرامیک کف ترمینال و .. مانده است که با توجه به قول مساعد پیمانکار پیش بینی می شود این پروژه عمرانی خرداد سال اینده افتتاح شود.

یگانه بیان داشت: همچنین جهت تجهیز موتور خانه مرکزی که سیستم حرارتی و برودتی ترمینال را پشتیبانی می کند مبلغ ۳۸٠ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که پیش بینی می شود نیمه اول سال ۱۴٠۱ تکمیل شود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام با بیان اینکه مناقصه محوطه سازی فرودگاه ایلام انجام شده، اظهار داشت: برای اجرای این طرح ۴٠٠ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار ایلام نیز در این بازید بر تسریع در روند عملیات اجرابی پروژه ها تاکید کرد و گفت: امیدواریم سال اینده شاهد افتتاح این طرح های مهم فرودگاه ایلام باشیم.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان