جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۵ طرح عمرانی حوزه راه و شهرسازی ایلام در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش آفتاب ایلام؛عبدالله بهادری با اعلام این خبر اظهار داشت: این تعداد پروژه با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۷۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی ۲ طرح راهسازی با قرارداد اولیه ۴۳۰۰ میلیارد ریال آغاز و۱۹۱۵ واحد نهضت ملی مسکن در سطح استان نیز کلنگ زنی می شود.

وی افزود: تکمیل قطعه اول محور سیروان به بدره( قاضی خان- بدره)، تکمیل ساختمان مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام، ساختمان بخشداری شباب، احداث پیاده راه و اصلاح سواره راه خیابان شهید کلانتری شهر ارکواز ملکشاهی و اجرای رفوژمیانی بلوار حضرت امام خمینی (ره) شهر ارکواز ملکشاهی از جمله طرح های مورد بهره برداری در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری است که برای این طرح ها بالغ بر ۷۲۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: طرح های احداث قطعه دوم محور سیروان به بدره و احداث مسیر چهار بانده در  قطع رانشی بعد از تونل راه کربلا در محور ایلام به مهران را از جمله طرح های اجرایی خواند که عملیات احداث آنها در ایام دردهه مبارک فجر آغاز می گردد.

وی در ادامه قرارداد اولیه این طرح ها را ۴۳۰۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: همچنین در دهه فجر سال جاری عملیات اجرایی ۱۹۱۵ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام آغاز خواهد شد که برای احداث هر واحد حدود ۳ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص خواهد یافت و مابقی آن از محل آورده متقاضیان تامین می شود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان