شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024

آفتاب ایلام | ۱۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد ریال در شهرستان دره شهر با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

به گزارش آفتاب ایلام، محمدسبحان حسنی روز شنبه به اتفاق جمعی از مدیران استانی به دره‌شهر سفر کرد و در مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های این شهرستان شرکت کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان دره‌شهر با حضور در مزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در ادامه با خانواده شهید سهراب یاری و جانباز فقید نورالدین رنجبر دیدار کرد.

حسنی در این برنامه های معنوی یاد شهدا و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران را یک وظیفه اصلی برای همه مسوولان عنوان کرد و گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای تکریم و یادکردن از این عزیزان است که هستی و وجود خود را فدای انقلاب و نظام و کشور کرده اند.

وی در ادامه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شرکت کرد.

حسنی در مراسم افتتاحیه مدرسه ۶ کلاسه شهید فخری زاده دهه‌ی فجر را متعلق به شهدا و امام شهدا دانست و گفت: امام خمینی (ره) خلاصه تمام خوبی هاست و برای همیشه نام و یاد آن امام عزیز در دلها زنده است.

وی در ادامه یکی ازمباحث بسیار مهم امروز که باید در مراکز آموزشی باید مورد نظر باشد مباحث تبیین نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در سال ۵۷ است که نسل های آینده و جوانان باید قدر این نعمت های بزرگ را بدانند.

افتتاح ۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان، افتتاح خط انتقال آب شهرستان دره شهر و افتتاح اجرای خط انتقال آب به شهر دره شهر از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در سفر به این شهرستان بود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان