جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
هفتمین روز از دهه فجر؛

پروژه فیبر نوری صالح آباد_میمک افتتاح شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۲۳:۲۸ چاپ کدخبر: 17310

آفتاب ایلام | در هفتمین روز از دهه فجر و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام پروژه فیبر نوری صالح آباد_میمک افتتاح شد.

به گزارش آفتاب ایلام؛ معاون مخابرات منطقه ایلام در این آیین گفت: پروژه فیبرنوری مرزی صالح آباد تا میمک با تامین اعتبار از محل طرح های uso به بهره برداری رسیده است.

مراد احمدی با بیان اینکه بستر لازم برای ارائه سرویس‌های مطلوب با تکنولوژی های جدید فیبر نوری فراهم است، افزود: با اجرای این پروژه این امکان برای روستاهای مسیر و همچنین نقاط مرزی فراهم شد.

وی با اشاره به مشکلات اجرای پروژه های فیبرنوری در سطح استان، اظهار داشت: معارضین محلی محدودیت‌های راهداری همواره باعث کاهش سرعت اجرای این طرح شده که همکاری و حمایت مسوولین در این خصوص راهگشا خواهد بود.

معاون مخابرات منطقه ایلام بیان داشت: مخابرات استان به منظور استفاده بهینه از حفاری انجام شده با افزایش ظرفیت ۱۵ کیلومتر ابتدایی فیبر نوری فاز اول این پروژه را در مناطق بخش بولی بصورت همزمان اجرا کرده است.

حسنی، معاون سیاسی استانداری ایلام نیز در این آیین از تلاش‌های مخابرات استان جهت توسعه فیبرنوری که تاثیر زیادی در پایداری و کیفیت ارتباطات دارد تقدیر نمود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان