جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
یاداشت اختصاصی آفتاب ایلام

باورکنید یا نکنید، عملکرد مسئولان جامعه را خشمگین و بی رحم کرده است؟!

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۳:۰۸ چاپ کدخبر: 17319

آفتاب ایلام |جوانی در خوزستان  اقدام به قتل در انظار عمومی و میانه روز، ذبح را تا آخرین رگ و پوست گردن و گرداندن سر بریده در خیابان برای نمایش پیروزی و نهایت  لبخند فاتحانه و تشویق اطرافیان می گیرد.

در استان فارس نیز ارازل قمه به دست جان مامور پلیس را می گیرد و در تبریزمامور سد معبر به جان دست فروش معلول می افتد و...اتفاقاتی ریز و درشت که نشان از آن دارند که جامعه امروز ما دچاز خشم و کینه شده است.

در بیان چرایی گرفتاری جامعه امروز به "خشم وکینه" کارشناسان بر آن عقیده اند " به همان نسبت که مسئولان نحوه مواجهه با یکدیگر  و همچنین جامعه را بلد نیستند"، " مردم نیز نحوه مواجهه و گفت وگو با همدیگر را نیآموخته‌اند".

"به همان نسبت که مسئولان نسبت به مردم خشم و غضب دارند"،" به همان اندازه مردم نیز نسبت به مسئولان خشم و غضب پیدا کرده‌اند" و این تو در توی خشم، اگر مورد توجه قرار نگیرد و برای آن چاره ای اندیشیده نشود عواقب ناگواری برای همگان اعم از مسئول و غیر مسئول و عامی و خواص خواهد داشت.

مردم و مسئولان باید برای قرار گرفتن جامعه ایران بروی گُسل زلزله  اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی... چاره اندیشی کنند در غیر این صورت تبعات قرار گرفتن بروی گُسل زلزله اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی... که نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان و بی توجهی آنان به مسائل فرهنگی جامعه است گسترده تر از این اتفاقات خواهد شد.

اتفاقات حادث شده در سه استان بزرگ کشور نشان از آن دارد که جامعه امروز ایران نیازمند مسئولانی است که "حکیم" باشند . چراکه مسئولان فعلی از علم و تجربه و حکمت بی بهره بوده و الا معنی فقر، بیکاری، ناعدالتی، رانت و اختلاس، ارتشاء و دروغ را می فهمیدند و تبعات آین موارد که جامعه را دچار "خشم وکینه" کرده است به سمت و سوی نو شدن، توسعه و نوزایی سوق می دادند.

باورکنید یا نکنید این اتفاقات عملکرد مسئولان جامعه را خشمگین و بی رحم کرده است؟!

انتهای پیام/180/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان