جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
امام جمعه ایلام:

انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز تحقق عدالت در دنیاست

۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ۱۵:۰۰ چاپ کدخبر: 17337

آفتاب ایلام |نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور موعد ادیان الهی برای تحقق عدالت گسترده در سراسر جهان است.

به گزارش آفتاب ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام همزمان با گرامیداشت ۲۲ بهمن، اظهار داشت: نهضت انقلاب اسلامی ایران برای رفع تبعیض ها ، نابرابری ها ، حفظ و برقراری عدالت و همچنین حمایت و پشتیبانی از محرومان جامعه ایجاد شد.

وی افزود: مردم ایران در طول ۴۳ سال پس از وقوع انقلاب در سخت ترین شرایط و با وجود همه مشکلات، جانانه ایستادند و امروز ثمره مقاومت آنان پیشرفت در تمامی عرصه ها است.

خطیب جمعه ایلام ادامه داد: ملت ایران در واقع به دین و عقاید خود پایبند بودند و و همواره پای نظام و آرمان امام (ره) ایستادند تا نشان دهند که هیچگاه پشت ولایت فقیه را خالی نخواهند کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان داشت: حضور پرشور و حماسی مردم در این شرایط آب و هوایی و با وجود سختی ها و مشقت ها، نشانگر مقاومت و اراده قوی آنان در برابر استکبار و تجدید بیعت با آرمان های امام (ره) است.

وی یادآور شد: همه ما خدا شاکر هستیم که در عصری زندگی می کنیم که شاهد گذشت ۴۳ از  سالگرد پیروزی حق بر باطل و استقرار حکومت عدالت در جهان هستیم.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: مردم ایران با حضوری مثال زدنی همانند روزهای ابتدایی انقلاب با وجود تبلیغات و جنگ رسانه ای دشمن ، امروز هم وفاداری خود را به نظام ثابت کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: باید برای تبیین و تشریح دستاوردها نظام و انقلاب بیش از گذشته تلاش کنیم تا بتوانیم به خوبی دستاوردهای ایران را در جهان منعکس کنیم.

امام جمعه ایلام یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی با اقتدار در سراسر جهان در حال نورافشانی است و قدرت خود را در تمامی عرصه ها ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: وعده الهی به "مردم که اگر خدا شما را یاری کند، هیچ کسی بر شما غلبه پیدا نخواهد کرد" امروز تحقق یافته و نمونه بارز آن هزینه های بسیار زیاد غربی ها برای نابودی ایران است که برای رسیدن به این هدف شوم ناکام شدند.

حجت الاسلام کریمی و المسلمین کریمی تبار ادامه داد: دشمن در جنگ سخت نتوانست مردم ایران را شکست دهد و اکنون به جنگ تبلیغاتی و تحریم روی آورده و به فضل خداوند، مقاومت مردم و مدیریت هوشمندانه رهبری در این عرصه هم با شکست مواجه شده است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه بدعهدی آمریکا و غربی ها برای همه مردم آشکار شده است ، افزود: دشمن با شعارهای فریبنده خود در جریان توافقنامه برجام عهدشکنی و ذلت خود را به رخ جهانیان کشاند. 

وی اضافه کرد: امروز سه قوه با وحدت و با همراهی مردم درصدد هستند که تحریم های ظالمانه دشمن را بی اثر و مشکلات مردم را برطرف کنند که به لطف خداوند این مسائل و مشکلات نیز برطرف و کشور با شتاب بیشتری در مسیر پیشرفت حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان