جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت:آموزش تمام مقاطع تحصیلی در شهرهای استان ایلام به مدت یک هفته به صورت غیر حضوری برگزار خواهند شد.

به گزارش آفتاب  ایلام ، حسن بهرام نیا صبح امروز شنبه سی م بهمن ماه در یکصد و یازدهمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا اظهار داشت: مصوب شد که به خاطر شرایط حاد کرونایی در استان مدارس و آموزشگاههای آزاد به مدت یک هفته فعالیت خود را به صورت مجازی و از بستر شاد پیگیری می کنند.

وی گفت: در این بازه زمانی عوامل اجرایی در مدارس برای رفع مشکل حضور داشته باشند اما مدارس عشایر و روستا ها زیر ۵۰ دانش آموز بصورت حضوری فعالیت داشته باشند.

بهرام نیا اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز خاطر نشان کرد: حضور مردم در بازار و میادین قطع به یقین تراکم جمعیتی را بوجود می‌آورد که می طلبد شهرداری در این زمینه با ایجاد غرفه این تراکم ها را مدیریت کند.

یک سوم جمعیت استان دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

جمیل صادقی فر نیز در این جلسه اظهار داشت: تا کنون ۸۹.۳ درصد جمعیت سال استان نوبت اول، ۸٠.۷ درصد نوبت دوم و ۳۴.۳درصد نیر نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در حال حاضر موجودی واکسن در گردش استان ۱۸۵هزار و ۴۵۵ دوز می باشد و در زمینه واکسیناسیون کمبودی در استان وجود ندارد.

معاون دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام در ادامه از کاهش ۵٠ درصدی تزریق واکسن کرونا طی هفته گذشته در استان خبر داد و گفت:در این مدت حدود ۷ هزار واکسن کرونا تزریق شد در حالی که این تعداد در هفته ی قبل تر بیش از ۱۵ هزار دوز بوده است.

به گزارش آفتاب ایلام،هم اکنون شهرستان های ایلام، چوار، دره شهر، ایوان ، مهران ، چرداول، سیروان، آبدانان، ملکشاهی، دهلران، و بدره در وضعیت قرمز و شهرستان هلیلان در وضعیت نارنجی قرار دارد‌.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان