پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024
سرپرست معاونت اقتصادی استاندار:

جذب تسهیلات تبصره ۱۸ از راهبردهای کاهش محرومیت در ایلام است

۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۵:۴۰ چاپ کدخبر: 17424

آفتاب ایلام |سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: جذب تسهیلات تبصره ۱۸ یکی از مسیرهای موثر در کاهش محرومیت در استان است.



به گزارش آفتاب ایلام، شهریار عباسی روز یکشنبه در نشست تسهیلات تبصره ۱۸ استان اظهار داشت: جذب تسهیلات ابلاغی تبصره ۱۸ فرصت مغتنمی برای ایجاد اشتغال و توسعه تولید سال جاری در استان است.

وی افزود: تسهیلات تبصره ۱۸ در حوزه اقشار آسیب پذیر و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی یک فرصت قابل قبول برای حمایت از این قشر است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، با انتقاد از مشاهده ناهماهنگی در جذب تسهیلات تاکید کرد: نیاز است بر اساس بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی همه بانک ها با نگاه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری زمینه لازم برای جذب تسهیلات فراهم کنند.

عباسی یادآور شد: نگاه و تصمیم گیری در خصوص شان‌ مدیریت دستگاه ها به عملکرد آنها در خصوص جذب تسهیلات بر می گردد که نیاز است اقدامات لازم برای جذب این تسهیلات فراهم شود.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی در معرفی طرح ها استانداردهای لازم مورد نظر بانک را با انجام مشاوره به متقاضیان ارایه دهند تا در روند جذب سریع مسیر هموار شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: به محدودیت منابع بانک ها واقف هستیم اما نیاز است، بانک ها به دیدگاه ایجاد توسعه حمایت همه جانبه ای در جذب این تسهیلات اعمال کنند.

عباسی اظهار داشت: هدف همه مدیران تلاش برای رفع محرومیت استان است و همه باید با تمام تلاش در کاهش محرومیت کمک کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد با تعامل مجموعه بانک ها، تسهیلات ابلاغی تبصره ۱۸ در زمان باقیمانده تا پایان سال مالی این اعتبارات را جذب کنیم.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان