جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
معاون استاندار ایلام:

توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در راستای تقویت سفره مردم است

۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ۰۷:۴۵ چاپ کدخبر: 17428

آفتاب ایلام |سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بر استفاده از از تمامی ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در راستای تقویت سفره مردم است.

به گزارش آفتاب ایلام، شهریار عباسی روز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ایوان، افزود: همه مدیران باید برای فراهم کردن بستر سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار مردم و کمک به بهبود وضعیت معیشتی آنان  این مهم را نصب العین خود قرار دهند.

وی از تمام فرمانداران استان خواست تا نسبت به برگزاری کمیته های تسهیل و رفع موانع به واسطه اهمیتی که در بحث سرمایه گذاری دارد و در شهرستان ها و حتی در سطح کارگاه ها و کارخانجات مشکل دار اقدام کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه فرمانداری ها از ظرفیت سرمایه گذاری های بومی استفاده کنند، تصریح کرد: بخشی نگری از ذهن مسئولین باید دور شود.

عباسی در این جلسه بر رفع مشکلات زیر ساخت های واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی دستگاه های مربوطه تاکید کرد و افزود: دستگاه های دولتی باید از بخش خصوصی در این عرصه به صورت جدی حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: عمده مشکلات اکثر واحدهای صنعتی تولیدی در حوزه های امور بانکی، مشکلات شرکاء، مشکل مواد اولیه و صادرات محصولات تولیدی و سرمایه در گردش است، بنابراین باید دستگاه های اجرایی از همکاری، هماهنگی و مساعدت  به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان دریغ نکنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه ها برای رفع موانع تولید و کمک به واحدهای تولیدی در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حضور در شهرستان‌های استان است، افزود: در این جلسات مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، خدمات، گردشگری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

عباسی افزود: در جلسه امروز مشکل برخی از واحدها برطرف و مشکل تعدادی دیگر نیز با انجام کارشناسی های لازم در آینده نزدیک برطرف می‌شود.

 وی تصریح کرد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی انتظار می رود مدیران کل استان و مدیران شهرستانی از تمامی ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بهبود و گره‌گشایی در راستای جهش تولید گام بر دارند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام افزود: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اهمیت و نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی استان و شهرستان دارند و تاثیرات مثبتی بر روی رونق تولید و حل مشکلات بخش های تولیدی می‌گذارند.

  لازم به ذکر است در پایان این جلسه مسائل و مشکلات ۷ واحد تولیدی صنعتی، کشاورزی، از سوی نمایندگان واحدهای تولیدی شهرستان ایوان مطرح و رؤسای دستگاه های مربوطه مسائل و موضوعات مرتبط با این واحدها را بیان و راهکارهای لازم برای برون رفت از مشکلات آنان را عنوان کردند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان