شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
مدیرکل راهداری:

یک هزار و ۴۴۵ کیلومتر از راههای ایلام خط کشی شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ۱۲:۲۲ چاپ کدخبر: 17436

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: عملیات خط کشی یک هزار و ۴۴۵ کیلومتر از راه های ارتباطی این استان در سال جاری اجرا شده است.

 

به گزارش آفتاب ایلام،نورالله دلخواه اظهار داشت: خط کشی راهها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می کند.

وی ادامه داد: نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راههای ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یادآور شد: این اداره کل به منظور کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از اعتبارات این خط کشی ها  را به صورت امانی و پیمانی با استفاده از توان اکیپ های فعال خود انجام داده است.

دلخواه با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری بیان کرد: سال جاری علاوه بر خط کشی راه ها، نگهداری ۱۷۴ چراغ چشمک زن و ۹ برج نوری، ۹۴ کیلومتر شیب شیروانی و شناسایی تجاوز به حریم ۱۳۲ عدد از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت (ابتدای سال تاکنون) ۳۲ کیلومتر روشنایی راه و تونل، ۲ و نیم کیلومتر نصب و تعمیرات گاردیل، ۹۴ کیلومتر شیب شیروانی و بیش از ۶۳۲ هزار متر مربع آزاد سازی حریم انجام شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان