شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
سردار شاکرمی

استراتژی رسانه ای لازمه پیروزی در میدان جنگ ادراکی است

۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ۰۷:۱۳ چاپ کدخبر: 17480

آفتاب ایلام |فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به راهکارهای غلبه بر دشمن در جنگ ادراکی گفت: استراتژی رسانه‌ای لازمه پیروزی در میدان جنگ ادراکی است. 

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)  استان ایلام نیز در همین مراسم اظهار داشت: راه غلبه بر دشمن در جنگ ادراکی رسانه است و رسانه‌ای در این جنگ موفق خواهد بود که نخستین شلیک را زودتر از حریف داشته باشد و روایت او زودتر نشر داده شود.

سردار جمال شاکرمی گفت: لازمه شلیک نخست و روایت اول داشت جبهه رسانه‌ای هم افزا و گسترده است.

وی در ادامه  به شاخص‌های جنگ ادراکی پرداخت و بیان داشت: نبردهای متعارف، نامتعارف، سایبری، روانی و اطلاعاتی در جنگ ادراکی مورد استفاده اما مهمترین ابزار این شاخص‌ها رسانه بوده که انتطار آن است رسانه‌های استان ایلام در غلبه بر دشمن در جنگ ادراکی پیشقدم شوند و کما فی سابق در تولید محتوی فاخر و اثر گذار و راهگشا که به اعتلای استان و کشور منجر شود تلاش کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه ارسال بیش از 850 اثر به جشنواره ابوذر استان ایلام را نمونه‌ای از تلاش اصحاب رسانه ایلام برای تحقق جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: نقش رسانه‌های استان ایلام در تحقق جهاد تبیین بی نظیر است.

فرمانده ارشد نظامی استان ایلام فرمایش مقام معظم رهبری در تبیین دستآوردهای انقلاب اسلامی گریزی زد و گفت:  امروز به تبیین در حوزه های مختلف رسانه‌ای نیازمندیم و این نیاز رسالت اصحاب رسانه را دوچندان کرده است.

وی، اقناع سازی، شفافیت، متقاعدسازی و اقناع مخاطبان بعنوان راهبر درست رسانه‌ای عنوان کرد و گفت:  این موارد را بعنوان راهبر خود قرار دهید در در جنگ ادراکی بر دشمن غالب شوید.

انتهای پیام/



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان