پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

رسانه ها سیره شهدا را بشناسانند

۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ۱۷:۱۰ چاپ کدخبر: 17487

آفتاب ایلام |مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام گفت: شهدا نباید فراموش شوند سیره ی شهدا توسط رسانه ها به خوبی می تواند به مردم شناسانده شود.

به گزارش آفتاب ایلام،جمال اسدی عصر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هر چه مدیران با اصحاب رسانه رابطه تنگاتنگ داشته باشند پیشرفت ان دستگاه را به دنبال دارد و از این افراد به عنوان مروجین فرهنگ نام برده می شود.

وی افزود: اوج درخشش تاریخ از پیروزی انقلاب اسلامی نمایان شده است و دوران دفاع مقدس اسوه هایی وجود دارد که برای ملت امروز به الگو تبدیل شده است.

اسدی در ادامه با اشاره به اینکه رسانه با شناساندن سیره شهدا به جامعه،دین خود را به انقلاب اسلامی ادا می کند بیان کرد: رسانه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس نقش خطیری بر عهده دارند.


وی تصریح کرد:مهمترین هدف بنیاد شهید ایلام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و در ا راستای تقدیر از خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران خدمات متنوعی از جمله درمانی ارائه می شود.

اسدی در ادامه به برگزاری یادواره شهدای روستای مابره برای اولین بار خبر داد و افزود: توجه به جایگاه مقام والای شهدا وظیفه همه مسئولان نظام بوده و به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدای روستای مابره در بخش صالح آباد، برای اولین بار اقدام به برگزاری یادواره شهدای این روستا نموده ایم 

مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام گفت:در دولت سیزدهم ارتباط بنیاد شهید با جامعه هدف بیشتر شده و رییس جمهور بر سرکشی از خانواده های شهدا تاکید دارد.

اسدی با بیان اینکه ۳۷ عنوان برنامه در راستای گرامیداشت روز شهدا در سطح استان ایلام برگزار می شود، گفت: تجلیل از خانواده های معظم شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا از جمله این برنامه ها است که به مناسبت ۲۲ اسفند برگزار می شود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان