شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام -  پایانه مسافربری آبدانان ایلام که در مرکز شهر واقع شده‌ توسط نخاله‌های ساختمانی از طرف شهرداری بسته و راه عبور و مرور افراد و وسایل نقلیه به داخل پایانه را مسدود شده است.

مرادی راننده برون‌شهری ایلام آبدانان بابیان اینکه اقدام شهرداری آبدانان آن‌ هم با بستن پایانه مسافربری شهر آبدانان رانندگان را سردرگم و بلاتکلیف کرده‌ است.

وی در ادامه گفت: جالب آن است که شهرداری برای مسدود کردن در پایانه از نخاله ساختمانی استفاده کرده که این اقدام علاوه بر اینکه به منتظر بصری شهر لطمه وارد کرده باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان نیز می‌شود.

یکی دیگر از رانندگان شاغل در این پایانه گفت: شغل من رانندگی و انتقال مسافر بین دو شهرستان آبدانان و دره‌شهر است از کار شهردار تعجب می‌کنم که هم جلویی پایانه را گرفته و هم راه عبور و مرور افرادی که از این خیابان باید عبور کنند را گرفته است.

یکی از عابران گفت: با ریختن این نخاله‌ها هم نمای سطح شهر خراب‌ شده و هم هنگام عبور و مرور بچه‌ها یا اشخاص مسن واقعاً سخت شده است.

وی با اشاره به اینکه شهردار باید علت این کار را به مردم بگوئید گفت: اگر شهرداری مخالف محل این پایانه بود چرا اجازه تعمیر و اضافه کردن بعضی قسمت‌ها به این پایانه را داده‌ است.

شاپور هادی‌زاده اظهار‌ داشت: علت پلمب پایانه شهر آبدانان تخلف ساختمانی در این مکان نداشتن پروانه ساخت توسط مالک است.

شهردار آبدانان گفت: تصمیمات گروه ماده 100 رأی بر قلع و قمع بنای ساختمان این مکان بوده است ولی مالک ساختمان مانع اجرای گروه ماده 100 شده است.

وی در پاسخ به این سوال که ریختن نخاله امری مضموم و باعث مزاحمت برای شهروندان و ضربه به منظر شهری است گفت: نداشتن دال بتونی عامل این اقدام بوده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان