جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
معاون استاندار:

نظارت بر بازار در ایام پایانی سال تشدید می شود

۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۰۹:۰۰ چاپ کدخبر: 17518

آفتاب ایلام |معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: نظارت ویژه بازرسان بر همه اقلام و کالاها و خدمات مختلف در سطح بازار تشدید می شود.

 

 

به گزارش آفتاب ایلام؛ شهریار عباسی در نشست کمیته اقدام امنیت غذایی استان با اعلام آغاز توزیع میوه شب عید همزمان با سراسر کشور، خواستار نظارت ویژه بر بازار شد و اظهار کرد: با توجه به آغاز عرضه میوه شب عید باید بر کیفیت، اجرای قیمت مصوب و جلوگیری از انحراف آن نظارت ویژه شود.

وی در خصوص غرفه تنظیم بازار میوه و تره بار شهرداری ایلام افزود: هرچند این غرفه ها در تعدیل قیمت میوه تاثیر گذار هستند اما باید کیفیت میوه های عرضه شده، افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به فعال سازی سامانه بازرگام نیز گفت: این سامانه به صورت اینترنتی فعال شده و ۱۲ قلم کالای اساسی را به صورت حضوری درب منزل افراد تحویل می دهد.

وی با بیان اینکه فعال سازی این سامانه امکان  نظارت و تامین کالاهای اساسی را بهتر می‌کند، بر حمایت از تعاون روستایی در خصوص احداث سردخانه پنج هزار تنی به منظور تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی تاکید کرد.

عباسی از همه نهادهای نظارتی خواست در راستای حمایت از مردم، کمک به تعدیل قیمت‌ها و جلوگیری از گران‌فروشی در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر بازار تجدید کنند.

وی در پایان خواستار نظارت ویژه بازرسان بر همه اقلام و کالاها و خدمات مختلف در سطح بازار  شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان