سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

تمام داشته های خود را برای تحقق فرمان

۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ۲۰:۴۷ چاپ کدخبر: 17528

آفتاب ایلام |نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: در شرایطی که دشمنان با تبلیغات شبانه روزی به‌دنبال تأثیرگذاری بر نسل جوان هستند و منکرات را به عنوان معروف ترویج می‌کنند، باید ما تمام داشته‌های خود تحقق جهاد تبیین تلاش کنیم.

به گزارش آفتاب ایلام، حجت‌الاسلام  الله‌نور کریمی تبار شامگاه چهارشنبه با حضور در اردوی دو روزه معنویت‌افزایی فرماندهان و پیشکسوتان سپاه استان ایلام اظهار داشت: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به عنوان همرزمان شهدا نقش مهمی در جهاد تبیین دارند و باید تمام توان و عزت خود را برای تربیت هشت میلیون جوان انقلابی پای کار در عرصه‌های مختلف به‌کار گیرند.

وی گفت: در شرایطی که دشمنان با تبلیغات شبانه روزی به‌دنبال تأثیرگذاری بر نسل جوان هستند و منکرات را به عنوان معروف ترویج می‌کنند، باید ما تمام داشته‌های خود را در مسیر حرکت در جهاد تبیین به میدان بیاوریم و توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

امام جمعه ایلام امر به معروف و نهی از منکر را از ویژگی‌های مومنان دانست و تاکید کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت و افسران جنگ نرم سپاه باید به هر اندازه که مقدور است در مقوله امر به معروف و جهاد تبیین گام بردارند و در این راه از یاس و ناامیدی پرهیز کنند.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در جهت رشد معنوی گفت: اردوی معنویت‌افزایی کارکنان و پیشکسوتان به مدت دو روز در مناطق مختلف عملیاتی دفاع مقدس همچون شرهانی، یادمان سید‌ الشهدا، یادمان شهید باقری و قلاویزان برگزار شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان