جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر انقلاب اسلامی این نامگذاری را چراغ راه توسعه عنوان کرد و گفت: حرکت در راستای تحقق"تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" محور برنامه‌ها و فعالیت‌های مسئولان باشد. 

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در گفت وگو با خبرنگار آفتاب ایلام، با اشاره به نامگذاری سال 1401 از سوی رهبر انقلاب اسلامی این نامگذاری را چراغ راه توسعه عنوان کرد و اظهار داشت: حرکت در راستای تحقق"تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین"  محور برنامه‌ها و فعالیت‌های مسئولان باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، تحقق شعار "تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین"  را نیازمند تفکر بسیجی و اقدام جهادی و نگاه انقلابی دانست و یادآورشد: عمل به شعار سال 1401 توسط مسئولان به دور از شعار زدگی و اقدامات نمایشی که مورد تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده است به توسعه پایدار و ملموس برای مردم ایران ختم می‌شود.

وی کلید واژه پیام و نامگذاری‌ها توسط رهبر انقلاب اسلامی را در سال‌های اخیر"اقتصاد" عنوان کرد و گفت: از آن جهت رهبر انقلاب "اقتصاد" را محور قرار داده است این است که رهبر انقلاب به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم توجه ویژه دارد.

نقش اقتصاد در توسعه مورد اشاره خطیب جمعه ایلام بود که گفت: لازمه توسعه تولید، افزایش معیشت و اشتغال و رشد اقتصادی است .

امام جمعه ایلام در ادامه گفت:  برای افزایش تولید، ایجاد اشتغال  نیازمند بازنگری در قوانین و مقررات دست و پاگیر اداری و اصلاح امور و کمک به سرمایه گذاران و تولید کنندگان و کار آفرینان دارای ایده و توان در جامعه هستیم و برای تحقق ایده و توان کارآفرینان و تولید کنندگان نیازمند آنیم تا بسیاری از مشکلات کنونی مرتفع می گردد.

کریمی تبار در ادامه  افزود: توجه به شرکت های دانش بنیان و ایجاد اشتغال از جمله مواردی هستند که به عنوان شعار سال معرفی شده ودر عین حال از جمله مسائلی هستند که باید سرلوحه مسئولان برای برنامه ریزی قرار گیرد.

وی بیان داشت: استان ایلام بعنوان یکی از استان های کمتر توسعه یافته نیازمند پشتیبانی‌های بیشتری است و امیدواریم در سال جاری با جهش تولید و رفع موانع شاهد کاهش بیکاری و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد باشیم.

انتهای پیام/



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان