جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: حمایت از تولید، حمایت از اشتغال و خودکفایی کشور است و در این میان استفاده از توان شرکت های دانش بنیان می تواند به احیای واحدهای راکد و نیمه تعطیل کمک کند.




به گزارش آفتاب ایلام، شهریار عباسی روز یکشنبه در بازدید از طرح های تولیدی شهرستان دره شهر اظهار داشت: گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی می تواند تسهیل گر بسیاری از فعالیت های اقتصادی باشد.

وی بر اهتمام جدی مجموعه اقتصادی استان برای حمایت از تولید تاکید کرد و گفت: بازدید از واحدهای تولیدی، بررسی مسایل و مشکلات آنها و همچنین حمایت از تولید در تداوم تولید نقش بسیار مهمی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان یادآور شد: یکی از مهمترین مشکلات در حوزه تولید عدم بازاریابی و استفاده از فناوری روز است.

عباسی تاکید کرد: مجریان واحدهای تولیدی باید با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری با کمک تولید دانش بنیان و استفاده از فن‌آوری‌های جدید و بازاریابی محصولات خود در سایر نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه بازار فروش محصولات را در دست بگیرند.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تامین به موقع سرمایه در گردش و فعال شدن واحدها به دلیل بازار فروش می تواند در استفاده ۱۰۰ درصدی از ظرفیت واحدها موثر باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در بازدید از کارخانه تولید بسکویت (شرکت امید تجارت زاگرس)، خوراک دام طیور، شرکت ماداکتو استیل کرد (سیم لاستیک خودرو ) دره شهر از نزدیک با مسائل و مشکلات این واحد آشنا شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان