پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین، ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۳۱۱ تردد انواع وسایل نقلیه در راه‌های ارتباطی این استان ثبت شده است.



به گزارش آفتاب ایلام،نورالله دلخواه روز یکشنبه در گفت و گویی با اشاره به آمار سفر و مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در بازه زمانی یاد شده یادآور شد: این میزان تردد انواع وسایل نقلیه از ۲۵ اسفند لغایت سیزدهم فروردین ماه ۱۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بیشترین میزان ترددها در این مدت در محورهای ایلام - چوار با ۱۶۹ هزار و ۳۰۸ تردد، ایوان - اسلام آباد ۱۳۸ هزار و ۲۰۸ تردد و ایلام - صالح آباد با ۱۳۰ هزار و ۸۵۱ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام به تردد وسایل نقلیه سنگین هم اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت ۱۸۷ هزار و ۶۱۳ خودرو سنگین در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که این‌ میزان‌ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد بیشتر بوده است.

دلخواه با اشاره به جابجایی مسافر در ایام نوروز امسال توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بیان کرد: در این بازه زمانی ۴۰ هزار و ۶۰۳ مسافر با پنج هزار و ۶ هزار و ۲۷۲ سفر جاجا شده است.

وی تاکید کرد: این‌ میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ زدرصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان