پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

آفتاب ایلام |هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: آنچه مسئولان بر آن اتفاق نظر دارند این است که تحقق شعار سال در گرو تسهیل امور با حذف قانون های دست و پاگیر و بوروکراسی اداری انجام شود.


به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام؛ شهریار عباسی عصر دوشنبه در دیدار با رییس اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه نقش استاندارد برای تحقق کمی و کیفی شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، اساسی و حائز اهمیت است، اظهار داشت: با توجه به وظیفه خطیر استاندارد در امور مختلف و لزوم تقویت این نهاد برای تأمین سلامت و ایمنی مردم، همه ادارات و دستگاه‌ها موظف هستند ضمن همکاری لازم، در حوزه کاری خود ملاحظات استاندارد را رعایت کنند.

وی در ادامه به راه‌های تحقق شعار سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: نکته مهم در زمینه تحقق شعار سال توجه به انجام برخی از اقدامات برای افزایش تولید است که در ابتدا باید اقدامی صورت گیرد تا با ظرفیت‌سازی جدید، زمینه افزایش تولید فراهم شود که این موضوع از طریق سرمایه‌گذاری میسر خواهد شد.

هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: آنچه مسئولان بر آن اتفاق نظر دارند این است که تحقق شعار سال در گرو تسهیل امور با حذف قانون های دست و پاگیر و بوروکراسی اداری و حمایت همگانی به صورت ملی، جدی، حاکمیتی، دولتی، فرهنگی، مردمی، دانشگاهیان و هنرمندان از تولید ملی است که توجه به این موارد در آینده‌ای نزدیک به تحول در حوزه تولید و خودکفایی بیشتر می‌انجامد.

حسن خانه زر، رییس اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان ملی استادارد ایران در حوزه های مختلف، به ویژه اقدامات انجام شده توسط استاندارد ایلام در اجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد که منظور خیر همگانی و مسئولیت اجتماعی اجرایی شد، خواستار حمایت همه جانبه تمامی دستگاه های اجرایی در راستای نهادینه کردن این مهم در تمامی زیرساخت های استان شد.

مهناز همتی، مدیرکل استاندارد استان نیز گفت: استاندارد در تلاش است تا با تسهیل فرآیندهای استانداردسازی، ایجاد انگیزه تولید در واحدهای تولیدی و ارائه بسته‌های حمایتی موانع احتمالی موجود را در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال بردارد و به تحقق این هدف والا و مهم کمک کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان