جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
یاداشت اختصاصی آفتاب ایلام

آقای استاندار!در گفته های خود "شهامت اقدام" داشته باشید

۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ۱۲:۰۱ چاپ کدخبر: 17696

آفتاب ایلام |این روزها  در میان وعده‌های بیشمار مسئولان اجرا و تقنین در استان ایلام و دستآورد تراشی و بازی با آمار‌ها ،  تقریباً  در تمام سخنرانی‌ها صحبت از "افق روشن" در آینده ایلام است.

شهروند‌ان ایلامی نیز  بر این باورند که ایلام  سرزمین "افق‌های پیش رو است اما مشکل این است که هیچ ساحلی معلوم نیست"  با این مقدمه تا کنون از حسن بهرام نیا  استاندار ایلام به کرات " افق روشن" ایلام را شنیده‌ایم و بعنوان رسانه‌ای که ترویج امید، نشاط، عدالت و پیشرفت  استان ایلام را هدف خود قرار داده است آن را بازنشر و رسانه‌ای کرده‌ایم .

 در تلاش بوده‌ایم تا سخنان وی را بر صدر اخبار رسانه‌های ملی، منطقه‌ای و بین المللی بنشانیم.

در چرایی این کار رسالت رسانه‌ای و   عشقمان به ایلام  است که کمی شبیه به عشق زن و شوهر پیری است که تمام زیر و بم هم را می شناسند و کمی هم از یکدیگر خسته شده اند، اما همین که یکی از آنان می میرد ، طولی نمی کشد که دیگری هم دنبالش می رود ، زندگی بدون ایلام  برای   ما قابل تصور نیست.

لذا از دید و بازدیدها، امد و شدها و آن چه وظیفه ذاتی هر مسئولی است الهه و صنم نمی‌سازیم  و رسانه خود را کارخانه قدیس‌سازی نکرده چون برخی با رفتن یک توتم ، معبود دیگری بر نکشیده و چنین شیوه‌ای را زمینه ره به ناکجا آباد می دانیم.

بر این استان از استاندار ایلام انتظار داریم که در گفته‌های خود "شهامت اقدام" داشته باشد.

مستند این انتظار سخنان استاندار ایلام در نخستین نشست شورای اداری سال 1401 به میزبانی پتروشیمی ایلام بود که بیان داشتند" تأکید می کنم که  مدیران مشاور رسانه ای داشته باشند و فرمانداران یک مشاور رسانه ای در کنار روابط عمومی نیز داشته باشند".

سخنی که نیازمند آن است تا استاندار ایلام برای تحقق این سخن خود "شهامت اقدام" را عیان کند و از مجموعه استانداری آغاز و "مشاور رسانه ای" انتخاب و آن را معرفی کند .

تا اقدام و عمل جنابشان را در عمل ببینیم سخنان جنابشان باور پذیر و به دور از شعار شود.

هر چند دیگر انتظاری از این دستور وجود دارد آن است که تدبیری اندیشیده شود در صورت عمل به گفته و تاکید جنابشان تمام جوانب در انتخاب "مشاور رسانه‌ای" لحاظ و این جایگاه به قدیس سازان ، الهه و صنم  سخنان سپرده نشود و آنان که تا دیروز الهه و صنم‌شان دیگری بود و امروز خودی شده‌اند و مرام و مسلکشان را برای نان و نام تغییر داده‌اند بر این جایگاه ننشینند.

ختم این یاداشت آن است که آقای استاندار! ایلام سرزمین "افق‌های پیش رو است اما مشکل این است که هیچ ساحلی معلوم نیست"

انتهای پیام/



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : ایلام

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان