جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
 فرمانده مرزبانی ایلام؛

۲۰۲ راس احشام قاچاق در مرز های دهلران مهار شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۱۷:۲۸ چاپ کدخبر: 17717

آفتاب ایلام |فرمانده مرزبانی ایلام گفت: مرزبانان هنگ دهلران با رصد فعالیت های قاچاقچیان موفق به کشف ۲۰۲ راس احشام( سبک) قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال در نوار مرز دهلران شدند.

به گزارش آفتاب ایلام؛ سرهنگ ستاد فرج رستمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت قاچاقچیان دام در حوزه گروهان ۱۰۵ مرزی با اجرای طرح انسداد مرز، اجرای کمین و گشت های هدفمند بررسی موضوع در دستور کار مرزبانان این یگان قرار گرفت.

وی افزود: قاچاقچیان در حالی که قصد داشتند با استفاده از تاریکی شب تعداد ۲۰۲ راس گوسفند قاچاق را از حوزه سرزمینی پاسگاه مرزی خارج کنند با حضور مرزبانان غافلگیر و با به جا گذاشتن احشام از منطقه متواری میگردند.

فرمانده مرزبانی ایلام با بیان اینکه موضوع دستگیری قاچاقچیان در دستور کار است بیان داشت: پس از پاکسازی منطقه و شمارش اولیه احشام تعداد ۲۰۲ راس گوسفند و بره کشف و ضبط و به پاسگاه مرزی منتقل، موضوع تحت بررسی است.

وی ادامه داد: نظارت، کنترل مداوم  وحراست از مرز، مهمترین عوامل موفقیت مرزبانی بوده چرا که با برطرف کردن موانع ضمن فراهم کردن زمینه ایجاد و دست یابی به امنیت پایدار، دست قاچاقچیان و اخلاگران از دخالت در امنیت مرزها کوتاه شده است.

سرهنگ ستاد فرج رستمی در پایان افزود: امروز مرزداران مجاهد بیش از هر زمانی دیگر آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان