شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت: آزادراه پل زال، مورموری، دهلران و چیلات با اعتبار هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اجرایی می شود.

به گزارش آفتاب ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در ادامه رایزنی های خود در مرکز پس از دیدار با رییس سازمان امور عشایری کشور به همراه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به دیدار معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری پیگیر خواسته‌ها و مطالبات مردم استان شد. 

بهرام نیا در این دیدار که نماینده وزیر راه و شهرسازی، شرکت زیرساخت، مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور، نمایندگان و مدیرعامل های بانک ملی، ملت، سپه، پارسیان و سرمایه گذار بخش خصوصی حضور داشتند ضمن تقدیر از نگاه مثبت دولت به استان خواستار تخصیص بیشتر اعتبارات سفر استانی رییس جمهور شد و گفت: علاوه بر مصوبات این سفر در دیدارهای صورت گرفته با رییس جمهور و معاونان مبلغ هشت هزار میلیارد ریال به اعتبارات افزوده شد که این نشانه توجه و دغدغه دولت سیزدهم به استان های محروم و کمتر توسعه یافته است.

وی در ادامه خواستار مساعدت لازم درخصوص تامین اعتبار مالی برای اجرای طرح آزادراه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات (آزاد راه نجف اشرف) شد.

در ادامه این نشست نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به مطالبات حوزه انتخابیه پیگیری های لازم بعمل آورد.

در پایان این نشست معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن قول مساعد نسبت به خواسته های مطرح شده، ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن مصوبات سفر استانی رییس جمهور شاهد شکوفایی و توسعه ایلام باشیم.

در این نشست مقرر شد شرکت سهامی پروژه آزادراه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات با اعتبار هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با مشارکت ۴۰ درصد بانک های عامل (ملی، ملت، سپه و پارسیان)۲۰ درصد سهم سرمایه گذار بخش خصوصی و ۴۰ درصد سهم دولت تشکیل شود.

همچنین مقرر شد مجوز بانک مرکزی با توجه به محدودیت سرمایه‌گذاری توسط دولت برای آزادراه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات اخذ شود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان