جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
مدیرکل استاندارد ایلام؛

مرزهای تبادلات تجاری، پیشانی و اعتبار ملی هستند  

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۰۸:۵۶ چاپ کدخبر: 17744

آفتاب ایلام |مدیرکل استاندارد ایلام گفت: مرزهای تبادلات تجاری، پیشانی و اعتبار ملی هستند.

به گزارش آفتاب ایلام؛ مهناز همتی در دیدار با فرماندار مهران به مسایل و مشکلات حوزه صادرات و واردات و لزوم توجه ویژه مسولین به امر مهم صادرات و واردات اشاره کرد.

وی در ادامه این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های این نمایندگی در مهران، افزود: مرزهای تبادل های تجاری پیشانی و اعتبار ملی هستند و هر گونه‌ کوتاهی در امر کیفیت و صدور کالای نامرغوب ضربه جبران ناپذیری به اعتبار بین المللی کشور خواهد زد و لازم است مسولین محترم حمایت های همه جانبه برای بهبود وضعیت نظارت های استاندارد و نیز سهولت در امر صادرات و واردات با ایجاد انگیزه برای کارکنان مستقر در مرز بکار گیرند.

مدیرکل استاندارد ایلام در ادامه با توجه به بکارگیری نیروهای جدید الاستخدام در این نمایندگی خواستار مکانی برای استقرار آنها و همچنین تأمین اعتباری برای تعمیر و نگهداری ساختمان این نمایندگی شد.

همتی در پایان با تقدیر از همکاری فرماندار مهران با نمایندگی استاندارد این شهرستان در راستای اجرای تکالیف سازمانی، خواستار تعامل و همکاری بیشتر با این نمایندگی شد.

شفیعی، فرماندار مهران نیز در این دیدار خاطر نشان کرد: استاندارد مهمترین قطب کنترل کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی در مرزها بوده و قطعا توجه ویژه تمام نهادها و همکاری آنها با استاندارد و رفع مشکلات و نیازهای کارکنان آن در مرزها، موضوع بسیار مهمی است که برای حفظ حیثیت ملی باید همواره مد نظر داشت.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان