جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
فرماندار مهران: 

شرایط تردد از مرز مهران به عراق تغییر نکرده است

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۰:۰۶ چاپ کدخبر: 17772

آفتاب ایلام |فرماندار مهران گفت: شرایط تردد زائران از مرز مهران به عراق کماکان تغییر نکرده و افراد با داشتن پاسپورت و ویزا معتبر کشور عراق می توانند طبق روال گذشته از طریق مرز مهران وارد این کشور شوند.

به گزارش آفتاب ایلام ،علی عباس شفیعی شامگاه سه شنبه در خصوص جزییات بیشتر تردد زائران از مرز مهران به کشور عراق افزود: پیرو خبری در فضای مجازی مبنی بر باز شدن مرز مهران باید به اطلاع مردم عزیز استان و کشور برسانم که از قبل نیز افراد با داشتن پاسپورت و ویزای معتبر اجازه ورود به کشور عراق را از طریق مرز مهران داشتند و این شرایط هیچ تغییری نکرده و هم اکنون طبق روال قبل است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر که با سفر هوایی وارد عراق شده بودند از طریق مرز مهران وارد کشور شدند که از این میزان ۳۰ هزار و ۷۶۱ نفر ایرانی و مابقی تبعه عراقی بودند.

فرماندار مهران به کنترل های بهداشتی اعم از تست های موجود و غربالگری در مرز مهران نیز اشاره و تاکید کرد: در صورت مشاهده افراد ایرانی مشکوک به کرونا، قرنطینه مرزی برای آنها اجراء واتباع عراقی مشکوک به کرونا از ورود آنان به خاک ایران ممانعت و به کشور عراق عودت داده می شوند.

 به گزارش ایرنا، شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان