پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

آفتاب ایلام |رییس روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ایلام گفت: شهروندان از تردد و توقف در مسیرهای آسیب دیده ناشی از سیلاب تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

محمد سلطانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: بارش شدید باران طی دیروز و دیشب باعث بروز خسارت به برخی سیلبندهای سطح شهر ایلام شده است.

وی افزود: مسیل های برخی نقاط شهر ایلام از جمله پارکینگ شهرداری واقع در هسته مرکزی شهر، بلوار اصناف و خیابان پونه در میدان سلمان فارسی ریزش و فرونشست داشته اند.

سلطانی ادامه داد: مردم از تردد و توقف در این مکان ها به طور جدی خودداری کنند چرا که هنوز  عمق آسیب ها و اینکه احتمال فرونشست بخش های دیگر در طول این مسیل ها وجود دارد، در دست بررسی است.

وی یادآور شد: ساکنان این مناطق نیز از مسیرهای دیگری برای هرگونه تردد پیاده یا سواره خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: نیروهای شهرداری در حال بررسی عمقی و سطحی فرونشست های احتمالی مسیل های آسیب دیده و همچنین میزان اولیه خسارت ها هستند.

سلطانی گفت: بنرهایی نیز در سطح شهر برای اطلاع رسانی به نردم آماده و در حال نصب است که شهروندان از این مناطق هبج گونه ترددی نداشته باشند.

وی یادآور شد: سنگ های بزرگ و مقادیر زیادی از گل و لای و مصالح ساختمانی که همراه با سیلاب وارد شهر شده بود و نیز قدیمی بودن بخش هایی از بدنه سیلبندها باعث فرونشست این مسیل ها شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان