چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
رضا میرزاد

حادثه "بلوار اصناف " در س آموز است و عبرت برانگیز

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۲۱:۴۴ چاپ کدخبر: 17829

آفتاب ایلام | اتفاق حادث شده برای "بلوار اصناف‌" هرچند که اتفاق حادی نیست و به مدد الهی جانی نگرفت، خسارت مالی برای فردی نداشت.
اما نشان داد که "تخصص"، "تعهد" و " توجه به نگاه دلسوزان و کارشناسان" در پروژه‌ها جایگاهی نداشته و نخواهد داشت.
با این مقدمه و با پرهیز از قضاوت در عملکرد گذشتگان به آینده گان و زیست کنندگان تکیه زده بر مسند امور این شهر یادآوری می کنیم که حادثه "بلوار اصناف‌" در س آموز است و عبرت برانگیز .
درس آموز از این جهت که "تخصص"، "تعهد" و " توجه به نگاه دلسوزان و کارشناسان" در پروژه‌ها ملحوظ نطر قرار دهند و بدانند که شهر ایلام "نیازمند به بازسازی همه "سیل بندها" بوده و ان چه در گفت وگوهای مجازی عنوان شده است 1500 میلیارد ] تومان[ یا ] ریال[ اعتبار برای این کار لازم است.
درس آموز است از آن جهت که، بی توجهی به سیل بندها ی این شهر زمینه ساز سیل 1394 خواهد بود، امروز یا فردایش این سخن را اثبات خواهد کرد .
درس آموز است از آن جهت، که سیستم های نظارتی نیز در غفلت بسر برده و به صرف حضور و سخن در جلسه و نشستی اکتفا می کنند و به عمق و پی موضوع و اتفاق نمی اندیشند و یا ورود نمی کنند تا نکند به پر قبای مسئولی گرد بنشیند و نتیجه آن حادثه "بلوار اصناف‌" ایلام و ده ها نمونه مشابه دیگر است.
درس آموز است از آن جهت که ناظران نیز تخصص را فراموش کرده‌اند و از فقر متخصصان فن رنج می برند و به امضاء بر حاشیه صورتجلسه‌ای اکتفا می‌کنند و می خواهند بگویند" ما هم هستیم".
درس آموز است از آن جهت که امروز هیچ مقام مسئولی در استان ایلام به موضوع ورود نکرد، نظر نداد و به مصاحبه روابط عمومی شهرداری بسنده و سکوت پیشه کردند تا این نیز بگذرد... تا اتفاق و حادثه دیگر.
عبرت آموز است برای مسئولان ارشد استان ایلام و سازمان‌های مرتبط با امور شهری و مدیریت بحران که "سیل بندهای ایلام" را دریابید در غیر اینصورت اتفاقات ناگوار آن را به انتظار بنشینید امروز یا فردا یش ما نمیدانیم.

انتهای پیام/



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان