پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام | معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: رسانه و مطبوعات استان و همچنین دستگاه های فرهنگی یاریگر دولت سیزدهم در تبیین طرح هدفمندسازی یارانه ها باشند.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،محمدسبحان حسنی روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: این طرح برای مبارزه با فساد، اجرای عدالت اجتماعی در کشور بعنوان یک طرح کلان در دولت سیزدهم اجرا شده است که باید بخوبی برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی افزود: دولت در شروع بکار فعالیتش مبارزه با فساد و رانت و توجه به اقشار آسیب پذیر را دستور کار قرار داده که از مصادیق آن هدفمند سازی یارانه ها است.

معاون استاندار ایلام با اشاره به موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها که در دستور کار دولت قرار گرفته است، گفت: دولت با پشتوانه کارشناسی قوی تصمیم گرفت این طرح مهم را اجرا کند.

حسنی اجرای عدالت و هدایت یارانه ها به جامعه هدف و دهک های پایین تر جامعه را از اهداف این طرح عنوان کرد و یادآور شد: حذف دهک های پردرآمد، تقویت زیرساخت های کشور و مبارزه با فساد و رانت موجود از دیگر مزایای این طرح است.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر تشریح ابعاد هدفمندی یارانه ها برای مردم اضافه کرد: با وجود هجمه های خارجی و تلاش جبهه معاند برای ناامیدی مردم، اما این طرح اجرا شد.

حسنی ضمن تاکید بر اطلاع رسانی دقیق قیمت در بازار برای مردم گفت: ما علاوه بر اطلاع رسانی دقیق، مدیریت بازار و رصد قیمت ها را باید بطور جدی در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: پس از اعلام قیمت های جدید کالا و پس از آزاد شدن مبلغ یارانه ها شاهد آرامش در بازار خواهیم بود و در این راستا با مدیریت دقیق و رصد روزانه قیمت مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان