پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
مدیرعامل آبفای ایلام:

 طرح تصفیه خانه فاضلاب در پایانه مرزی مهران اجرایی می شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ ۱۳:۵۲ چاپ کدخبر: 17907

آفتاب ایلام |مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تاکید بر تسریع در اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب پایانه مرزی مهران گفت: ۳۵ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به استان به این پروژه اختصاص یافت که در صورت دریافت، عملیات اجرایی این‌ پروژه آغاز می شود.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، پرویز ناصری روز چهارشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی این شرکت با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت مدیریت و تامین آب شرب زائران اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک شهر مهران ، به عنوان دروازه عالیات تمام تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بر این است که علاوه بر اینکه در فصل گرما مردم با کمترین مشکل مواجه شوند، مشکلات تامین آب در پایانه مرزی نیز رفع شود.

وی افزود: تامین آب پایدار با توجه به فرصت کم باقیمانده تا اربعین سالجاری یکی از اصلی ترین نیازهای خدمات رسانی به زائران اربعین در این مرز بین المللی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام بر تسریع در اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران تاکید کرد و یادآور شد: در شهر مهران با انجام پروژه های مناسب از لحاظ کمی و کیفی توانسته‌ایم آب زوار را در حد ۸۵ لیتر در ثانیه برای ۲۷۰ هزار نفر در روز تامین کنیم و پیش بینی شده در سال جاری مشکلی در بحث تامین آب زوار نداشته باشیم

ناصری ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب موکب های مسیر تردد زوار اربعین حسینی علیه السلام به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شده و بزودی کار اجرایی خط رفت جمع آوری فاضلاب بطول ۱۰ کیلومتر از ابتدای پل زاعر تا پایانه مرزی شروع خواهد شد.

وی تاکید کرد: پس از جمع آوری فاضلاب و تجمیع فاضلاب در یک لاگون و انجام فرآیند پیش تصفیه توسط یک ایستگاه پمپاژ با یک خط انتقال پلی اتیلن با قطر ۳۱۵ میلیمتر به تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: با توجه به اینکه محدودیت‌های کرونایی برداشته شده است امسال شاهد حضور پرشور و شعور زوار عتبات عالیات هستیم و مانند سنوات گذشته بیشترین تردد زوار از مهران خواهد بود لذا می طلبد با کار جهادی و تلاشهای شبانه روزی مجموعه همکاران و انجام پروژه‌های متعدد در حوزه آبرسانی و جمع آوری فاضلاب بتوانیم با توجه به محدودیتهای اعتباری بتوانیم، رضایت مردم و زوار را جلب نماییم.

ناصری بیان کرد: با عنایت به تلاش های شبانه روزی مجموعه همکاران استان، با حمایت‌های مسئولین ذیربط در سطح کشور و با توسل به سیدالشهداء همچون سال های گذشته بهترین خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان