جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
یاداشت اختصاصی آفتاب ایلام

وعده های بی سرانجام برای استقرار تیپ ارتش در ایلام

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ ۱۰:۳۳ چاپ کدخبر: 17908

آفتاب ایلام |" استقرار تیپ ارتش در استان ایلام" هفت سال پیش و ماقبل آن نیز در استان ایلام هراز چندگاهی خبری شده است و در بیلان کار و پیگیری‌ها آمده است لیک نه از "نه از تاک نشان بود و نه از تاک ‏نشان".

آفتاب ایلام| "استقرار تیپ ارتش جمهوری اسلامی در استان ایلام" هر از چندگاهی بعنوان عملکرد و نتیجه پیگیری و رایزنی مقامات تیتر خبری می‌شود.

اما بررسی سوابق چنین اخباری نشان از آن دارد که استقرار این تیپ سال‌ها است که ورد زبان استانداران و نمایندگان سابق و فعلی استان ایلام بوده ولی تا کنون تحقق آن ممکن نشده  است.

سوابق خبری "استقرار تیپ ارتش جمهوری اسلامی در استان ایلام"  حکایت از آن دارد که احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در تاریخ ( 4 خرداد ماه 1394 ) استقرار این تیپ  در ایلام را اعلام و به پایگاه خبری ایلام بیدار گفت" تیپ مستقل ارتش در ایلام استقرار می‌یابد".

10شهریور ۱۳۹۷ نیز قاسم سلیمانی دشتکی استاندار وقت ایلام نیز در امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت:" ایجاد پادگان ارتش می تواند برای استان یک فرصت اقتصادی بسیار خوب باشد"،

"مکان های مختلفی برای ایجاد پادگان در استان در نظر گرفته شده است که به نظر می رسد شهرستان ملکشاهی دارای بهترین شرایط است".

" از نظر سیاسی، امنیتی و اجتماعی این شهرستان بهترین مکان برای استقرار پادگان است اما در نهایت تصمیم با ارتش است و هر مکانی که انتخاب شود به طور قطع مورد حمایت قرار می گیر".

" تمامی زیرساخت های لازم در زمینه آب، برق، گاز و راه برای ایجاد پادگان از طرف استان تامین خواهد شد ضمن اینکه آمادگی لازم برای رفع موانع اجتماعی و سیاسی و همچنین واگذاری زمین وجود دارد".

و در نهایت "سارا فلاحی" نماینده فعلی مردم ایلام در  مجلس شورای اسلامی نیز به تاریخ 22 اوردیبهشت 1401 در بیان عملکرد خود خبر از استقرار تیپ ارتش در ایلام می دهد و در مزایای این استقرار به ایجاد اشتغال و .... می پردازد.

اما " استقرار تیپ ارتش در استان ایلام" هفت سال پیش و ماقبل آن نیز در استان ایلام هراز چندگاهی خبری شده است و در بیلان کار و پیگیری‌ها آمده است لیک نه از "نه از تاک نشان بود و نه از تاک ‏نشان".

انتهای پیام/

نویسنده: زیبنب نوری



نویسنده: زینب نوری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان