جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
فرمانده مرزبانی؛

با حمایت دستگاه قضا امنیت در مرزهای ایلام برقرار است

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۱۲:۲۴ چاپ کدخبر: 17933

آفتاب ایلام |فرماندهی مرزبانی ایلام گفت: با تلاش های صورت گرفته و حمایت کامل دستگاه قضایی امنیت کامل در تمام مرزهای استان برقرار است.


به گزارش آفتاب ایلام،سرهنگ فرج رستمی در دیدار با رئیس کل دادگستری ایلام با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مرزهای استان، از حمایت دستگاه قضایی از نیروهای نظامی و مرزبانی تقدیر کرد.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و حمایت کامل دستگاه قضایی امنیت کامل در تمام مرزهای استان برقرار است.

اقتدار مرزبانی امنیت داخلی را به همراه دارد

رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه اقتدار مرزبانی امنیت داخلی را به همراه دارد، گفت: مرزبانان شجاع و جان برکف فرماندهی مرزبانی استان را تامین کنندگان امنیت و آرامش کشور است و این دلیر مردان مایه سرافرازی کشور هستند.

عمران علی‌محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به حساسیت و استراتژیک بودن مرز‌های استان اشاره کرد و افزود: مرز‌ها اگر کنترل نشود دروازه ورود بسیاری از جرایم وآسیب‌ها به استان وکشور خواهد بود، ولی نیرو‌های مرزبانی ثابت کرده اند که مرز‌ها را در کنترل کامل دارند و اجازه قانون شکنی و اختلال در امنیت مرز‌های کشور را به کسی نمی‌دهند.

وی در پایان ضمن تقدیر از اقتدار مرزبانان استان، بر حمایت قاطع قضایی از اقدامات قانونی مرزبانان در صیانت از مرز‌های کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان