جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت: با اشاره به نقش روابط عمومی و فعالیت رسانه های استان در کشور گفت: فعالیت و کار رسانه های استان در سطح ملی نمود دارد.




به گزارش آفتاب ایلام ،حسن بهرام نیا روز سه شنبه در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی استانداری ایلام به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی افزود: انعکاس فعل و انفعالات درون سازمان و بازتاب و بازخورد آنها از سطح جامعه کار روابط عمومی است و این نقش مهم و تعیین کننده ای است.

وی رسالت کار روابط عمومی را در برهه‌ کنونی بسیار حساس و خطیر دانست و تاکید کرد: نیروهای روابط عمومی سربازان و طلایه داران سنگر اطلاع رسانی هستند.

استاندار ایلام در ادامه با بیان این مطلب که در عصر حاضر تبلیغات و اطلاع رسانی حرف اول را در جهان می زند، اظهار داشت: روابط عمومی یک فعالیت تخصصی و فنی است و کسانی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، علی رغم مشکلات و کمبودها فقط با عشق و علاقه می تواند بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.

بهرام نیا با تأکید بر این مهم که عملکرد روابط عمومی بسیار رضایت بخش و مطلوب است و گفت: ما از دوران گذار استقرار دولت عبور کرده ایم و در حال حاضر در موقعیت خوبی قرار داریم و در این مسیر بنده به دنبال رضایت گروه و شخص خاصی نبوده و نیستم و تلاش کردم که به مردم خدمت کنم.

وی با بیان این که نیروهای روابط عمومی باید قدر جایگاه و منزلت خود را بدانند، بیان داشت: خوشبختانه امروز روابط عمومی استانداری در سطح ملی و استان جایگاه بالایی دارد.

استاتدار ایلام با تاکید بر تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه های استان گفت: اگر امروز توفیقی در راستای سیاست های دولت داشتیم مدیون تلاش ها و زحمات دوستان در روابط عمومی و اصحاب رسانه و مطبوعات بوده است.

بهرام نیا جایگاه و سطح رسانه‌ها را در استان بسیار قدرتمند دانست و اضافه کرد: رسانه های استان با ایجاد تولید محتوا و پیگیری حقوق اجتماعی به صورت ماهرانه، تخصصی و حرفه ای ورود می کنند و کار آنها در سطح ملی نمود دارد.

استاندار ایلام با بیان این که خدمت به مردم استان برای من افتخار است تأکید کرد: مردم استان ایلام بسیار عزتمند و مقاوم هستند و کار و تلاش و فعالیت برای این مردمان سلحشور باعث افتخارم خواهد بود. 

محمد صحرایی مدیر روابط عمومی استانداری ایلام نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی از حمایت های همه جانبه‌ استاندار ایلام تشکر کرد و با اشاره به تلاش های شبانه روزی روابط عمومی در انعکاس اخبار و فعالیت های دولت در استان گفت: روابط عمومی چشم و زبان دولت در جامعه است و وظیفه خطیر انتقال سیاست ها و عملکرد دولت را در بین مردم دارد و تمام تلاش ما برای تعامل با رسانه ها و هماهنگی و ایجاد هم افزایی در مسیر توسعه استان است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان