شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
معاون وزیر کشور:

گره های ترافیکی مسیر ایلام - مهران برطرف شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ ۱۹:۲۲ چاپ کدخبر: 17948

آفتاب ایلام | معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد اربعین گفت: گره های ترافیکی مسیر ایلام - مهران برطرف و ۲ پل این مسیر باید تا قبل اربعین امسال به بهره برداری برسد.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، سردار مجید میراحمدی روز پنجشنبه در نشست ویژه اربعین استان ایلام افزود: با تلاش جهادی و پیگیری های مکرر استاندار ایلام و حضور استان های معین، تحول عظیمی در تکمیل زیرساخت های مهران در حال انجام است.

وی افزود: چالش جدی که در اربعین سال جدید با آن روبرو هستیم، گرمای شدید در اربعین سال ۱۴۰۱ است که شور حسینی و اشتیاق زائران موجب شده با سنین بالا و با وجود فرزندان خردسال  به عتبات عالیات مشرف شوند که باید تمهیداتی اتخاذ کنیم که آنان با مشکلی مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: از امروز یک لحظه را نباید از دست بدهیم و تمامی تلاش خود را بکار گیریم که زائران به راحتی و با بهره مندی از بهترین خدمات در ایام اربعین از طریق مرز مهران به کربلا مشرف شوند.

معاون وزیر کشور ادامه داد: همه دستگاهای ملی باید یاور ستاد اربعین ایلام در تجهیز زیرساخت ها باشند و تمامی اقدامات استان های معین با هماهنگی استاندار ایلام باشد.

وی با قدردانی از تلاش و پیگیری های استاندار ایلام برای تجهیز و تکمیل زیرساخت های اربعین گفت: کمیته ملی اربعین کشور وظیفه دارند فعالیت های حوزه اربعین استان ایلام را پشتیبانی و حمایت کنند.

سردار میراحمدی اضافه کرد: در جلسه بعد به اتفاق وزیر کشور به ایلام خواهیم آمد و در نشستی شرح وظایف و اقدامات انجام شده هر استانداری معین تشریح می شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور نیز در این نشست گفت: زیرساخت های اربعین مهران باید تکمیل شود و در معاونت عمران نیز اعتبارات لازم را اختصاص خواهیم داد.

مهدی جمالی نژاد افزود: امکانات زیرساختی نظیر آب لازم، آبسرد کن و سایبان نیاز ضروری برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین است.

وی تاکید کرد: امسال شاهد جمعیت عظیمی از زائران عتبات عالیات در مرز مهران خواهیم بود و این می طلبد بیش از گذشته به زیرساخت های این مرز توجه کنیم.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان